Vilniaus oro uoste iškils moderni daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė

1

Vilniaus oro uoste iškils moderni daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė

Šalia Vilniaus oro uosto, Rodūnios kelio ir Felikso Vaitkaus gatvių sankryžoje, pradedama statyti moderni daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė. Projektą bendrovė Lietuvos oro uostai įgyvendina atsižvelgdama į augančią automobilių stovėjimo vietų paklausą Vilniaus oro uoste. Keleiviams bus įrengta 999 naujų automobilių stovėjimo vietų, gerės šių paslaugų kokybė.

Šalia Vilniaus oro uosto, Rodūnios kelio ir Felikso Vaitkaus gatvių sankryžoje, pradedama statyti moderni daugiafunkcė automobilių stovėjimo aikštelė. Projektą bendrovė Lietuvos oro uostai įgyvendina atsižvelgdama į augančią automobilių stovėjimo vietų paklausą Vilniaus oro uoste. Keleiviams bus įrengta 999 naujų automobilių stovėjimo vietų, gerės šių paslaugų kokybė.

Sostinės oro vartų keliautojų skaičius didėja kasmet ir sparčiai. Tai lėmė ir per keletą pastarųjų metų stipriai išaugusią automobilių stovėjimo vietų paklausą. Anot Lietuvos oro uostų Komercijos departamento direktoriaus Justino Stepšio, įrengus 4 aukštų ir 32 tūkst. kv. m ploto daugiafunkcę automobilių stovėjimo aikštelę, keliautojams ne tik nebereikės sukti galvos, kur ilgesniam laikui saugiai palikti automobilį, bet ir bus pasiūlyta jį statyti po stogu, tai ypač aktualu žiemos laikotarpiu.

„Sparčiai augantys keleivių  bei skrydžių kiekiai įpareigoja kurti keliautojams ir oro uosto partneriams patogią infrastruktūrą, todėl siekiame įrengti komfortišką aikštelę, kuri leis patenkinti augančius kokybinius poreikius ir beveik padvigubinti oro uosto valdomų stovėjimo vietų skaičių. Naujojoje aikštelėje bus įrengtas pažangių oro uostų pavyzdžius atitinkantis automobilių nuomos centras, kuriame įsikurs skirtingų bendrovių biurai su specialiai šioms paslaugoms pritaikytomis pagalbinėmis patalpomis bei dedikuota parkavimo zona“, – projektą pristato J. Stepšys.

Numatoma ir daugiau naujosios aikštelės, nuo Vilniaus oro uosto keleivių terminalo nutolusios tik 100 metrų, privalumų. Daugiafunkcėje aikštelėje bus įrengtos ypač plačios ir patogios nuovažos į kitus aukštus, įdiegtos eismo valdymo ir palydos sistemos. Pastaroji leis lengviau ir greičiau surasti laisvą vietą. Naudojantis išmania atsiskaitymo už stovėjimą sistema bus galima sumokėti įvairiais būdais 3-ose kasose. Žinoma, bus numatyta galimybė vietą aikštelėje rezervuoti iš anksto internetu. Aikštelėje yra numatytos elektromobilių krovimo stotelės, atsižvelgiant į rinkos poreikius, bus galimybė jų įrengti ženkliai daugiau. Paliktų transporto priemonių saugumą užtikrins didelis kiekis vaizdo stebėjimo kamerų ir į judesius reaguojanti apšvietimo sistema.

„Klientų patogumui taip pat įrengsime keleivinį liftą bei laukimo salę su sanitariniu mazgu (WC), užkandžių ir gėrimų automatus. Esant poreikiui, bus galima naudotis svarstyklėmis ir bagažui skirtais matuokliais. Ateityje esame numatę įrengti automobilių plovyklą ir saulės energijos jėgainę. Taip pat bus atnaujinta šalia esanti sankryža – įrengtas trijų juostų kelias, saugios pėsčiųjų perėjos, pratęstas dviračių takas“, – laukiančius darbus vardija J. Stepšys.

Aikštelės statybų projektą įgyvendinti planuojama per 11 mėnesių. Spalio pradžioje sulaukus statybų darbų patvirtinimo iš Nacionaliniam saugumui užtikrinti svarbių objektų apsaugos koordinavimo komisijos, buvo pasirašyta rangos sutartis su konkursą laimėjusia įmone UAB „Veikmės statyba“. 

Šiuo metu Vilniaus oro uostui priklauso 3 trumpalaikio, 3 ilgalaikio stovėjimo aikštelės ir 6 verslo klientams skirtos aikštelės. Iš viso šiose aikštelėse šiuo metu yra 1073 automobilių stovėjimo vietos.

Apie Vilniaus oro uostą 
Vilniaus oro uostas priklauso Lietuvos oro uostų tinklui, valdančiam trejus oro vartus Vilniuje, Kaune ir Palangoje. Per 2017 m. jie aptarnavo 5,2 mln. keleivių ir 55 tūkst. skrydžių. Vasaros sezono metu iš Lietuvos oro uostų 17 aviakompanijų tiesiogiai skraidina 79 reguliariosiomis kryptimis į 67 miestus 29 šalyse. Tarptautinės oro uostų tarybos (ACI Europe) duomenimis, Lietuvos oro uostai prie Lietuvos BVP prisideda 2,5 proc. 

Pranešimą paskelbė: – -, UAB „VIP Viešosios informacijos partneriai“

Ekspertai: kelių kambarių butus lietuviai mėgsta labiausiai ir kodėl tai – geras sprendimas

Ekspertai: kelių kambarių butus lietuviai mėgsta labiausiai ir kodėl tai – geras sprendimas

Besikeičiantis gyvenimo būdas keičia požiūrį į būstą ir jam keliamus reikalavimus. Jei kažkada būstas buvo didžiausiu gyvenimo turtu, kurį žmonės stengėsi pirkti tokį, kad jis tiktų visą gyvenimą, šiandien situaciją yra pasikeitusi kardinaliai. Finansavimo galimybės, paprastesnis būsto pirkimo ir pardavimo procesas, pasiūla ir įperkamumas leidžia būstą keisti pagal poreikius: jį išaugame kaip drabužį, o tada […]

  Straipsniai »

Namo statybose svarbiausia ilgaamžiškumas

Namo statybos – sudėtinga, daug laiko ir piniginių investicijų reikalaujanti tema. Tačiau kartu tai svarbus žingsnis kokybiško gyvenimo link, kurį privalu žengti teisinga linkme. Apie namo statybas ir brangiausiai kainuojančias klaidas namų apdailos centre „Unideco“ vykusiame seminare pasakojo „ABC namas“ bendraįkūrėjas Aurelijus Bambalas. Šiandien vartotojams ypač svarbus turto likvidumas, ar ateityje bus lengva būstą parduoti, […]

  Straipsniai »
Laukia NT plėtros sąstingio metas: pramoninių teritorijų vystymas gali būti įšaldytas dešimtmečiams

Laukia NT plėtros sąstingio metas: pramoninių teritorijų vystymas gali būti įšaldytas dešimtmečiams

Prieš kelerius metus iš valstybės išsinuomoję žemę vystytojai, šiuo metu aktyviai dirbantys ties šių teritorijų vystymo klausimais, staiga pasijuto lyg nusipirkę katę maiše. Vos per pastaruosius trejus metus pasikeitęs dvidešimtmetį egzistuojančio teisinio reguliavimo interpretavimas gali akimirksniu jiems virsti milžiniškais nuostoliais, o problemiškų Lietuvos miestų teritorijų vystymą įšaldyti dešimtmečiams. Toks scenarijus, pasak Mindaugo Statulevičiaus, Lietuvos nekilnojamojo […]

  Straipsniai »
Betono armavimas polipropileno fibra – mažesnės darbo laiko ir lėšų sąnaudos, didesnės žaliojo sertifikato galimybės

Betono armavimas polipropileno fibra – mažesnės darbo laiko ir lėšų sąnaudos, didesnės žaliojo sertifikato galimybės

Statyba yra gana inertiškas sektorius. Tačiau klimato kaita ir su tuo susijusios problemos priverčia keisti inertišką mąstymą. Pastatų ir statinių tvarumą, draugiškumą aplinkai įrodantys sertifikatai tapo siekiamybe, todėl statytojai ieško vadinamųjų žalių sprendimų ir tinkamų medžiagų. Kadangi ES valstybėms strategijose nurodyta numatyti priemones, kurios užtikrintų, kad nuo 2050-ųjų pastatų ūkyje energija būtų vartojama itin efektyviai, […]

  Straipsniai »