Švęsdama veiklos Lietuvoje 20-metį MERKO apdovanojo savo partnerius

1

Švęsdama veiklos Lietuvoje 20-metį MERKO apdovanojo savo partnerius

Svarbiausia – profesionalūs ir patikimi darbuotojai bei partneriai – tokia strategija besivadovaujanti statybų kompanija MERKO savo 20-ojo gimtadienio Lietuvoje proga apdovanojo patikimus partnerius. Kadangi tokių partnerių – ne vienas ir ne du, pagrindinio prizo – automobilio „Toyota“ – laimėtojas atrinktas burtų keliu.

„Mūsų darbo sėkmė – profesionalūs patikimi darbuotojai ir partneriai. Tai jų dėka visi darbai vyksta sklandžiai ir sėkmingai, projektai baigiami laiku ir galutinis rezultatas tenkina ir mus, ir mūsų klientus. Todėl labai vertiname visus savo partnerius, ir mūsų kompanijos jubiliejaus proga norėjome padėkoti jiems už tuos bendrus darbo metus, už drauge nuveiktus darbus“,  – sakė Saulius Putrimas, UAB Merko statyba generalinis direktorius.

2017 metais visos MERKO statybų komandos Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje nominavo geriausius ketvirčio bendradarbiavimo partnerius, o jų pavadinimai buvo skelbiami bendrovės svetainėje. Atrankos kriterijai buvo darbų įvykdymas laiku, profesionalumas, pasirengimas bendradarbiauti, darbų kokybė, nustatytų procedūrų laikymasis, valstybės ir vietos mokestinių įsiskolinimų nebuvimas, darbas laikantis geros statybos praktikos, galiojančių įstatymų bei taisyklių, taip pat tinkamai pažymėtos darbo uniformos vilkėjimas.

Lietuvos nugalėtojas buvo išrinktas gruodžio mėnesį įvykusiame UAB Merko statyba 20-mečio  renginyje. Jo metu buvo surengta loterija, per kurią bendrovės vadovas  S. Putrimas ištraukė įmonės – laimėtojos pavadinimą. Ja tapo UAB „ConsAliter“.

„Žinojome, kad galime laimėti tokį prizą, kai patekome tarp antro ketvirčio geriausiųjų, ir toks pripažinimas mus tikrai nudžiugino. Žinoma, po to ir toliau dirbome taip pat, kaip ir anksčiau. Laimėtas prizas – labai maloni staigmena, – pasakojo  Jevgenij Pudriakov, UAB „ConsAliter“ komercijos direktorius. –- Su kompanija MERKO pradėjome bendradarbiauti 2013 m., prisidėjome įrengiant daugiabutį Aguonų gatvėje, vėliau bendradarbiavome statant Tarptautinę Amerikos mokyklą Vilniuje, kitus objektus. Suskaičiavau, kad nuo to laiko, kai pradėjome bendradarbiauti, buvo tik 34 dienos, kai nedirbome su UAB Merko statyba“.

Laimėtojas iš kelių pasiūlytų automobilių pasirinko  „Toyota HILUX“, kuriuo galės naudotis dvejus metus.

„Sveikiname visas atrinktas įmones sulaukus pripažinimo, taip pat ir prizo laimėtoją už sėkmę per galutinį burtų traukimą. Automobilis „Toyota Hilux“ yra puikus pasirinkimas, nes jis jau  daugiau nei 50 metų remia žmones, dirbančius savo darbą. Šį automobilį dažnai renkasi profesionalai  tiek visame pasaulyje, tiek ir Baltijos šalyse, taigi esame tikri, kad „Hilux“ patikimai tarnaus laimėtojams,“ – sakė bendrovės „Toyota Baltic AS“ atstovas Lietuvai Arvydas Šinkūnas.

Nuotraukoje: apdovanojimo įteikimas, iš kairės: bendrovės „Toyota Baltic AS“ atstovas Lietuvai  A. Šinkūnas, UAB „ConsAliter“ komercijos direktorius J. Pudriakov, UAB Merko statyba generalinis direktorius S. Putrimas.

 

Apie MERKO grupę

MERKO – didžiausia listinguojama statybų įmonė Baltijos šalyse.  Nuo 1997 m. AS Merko Ehitus akcijos kotiruojamos Nasdaq OMX Baltijos  vertybinių popierių biržoje. Įmonių grupės 2016 metų apyvarta – 252 mln. eurų. Per dvidešimties veiklos metų  Lietuvoje istoriją MERKO grupė įgyvendino didelius statybos projektus, tarp jų – prekybos centrai „Panorama”, „Saulės miestas”, „Mandarinas”, viešbučiai „ Radisson Blu Hotel Lietuva”, „Novotel”, administraciniai pastatai „Narbuto 5“, „L3”, „Baltic Data Center”, „Northway” medicinos centras, Vilniaus Balsių mokykla ir Tarptautinė Amerikos mokykla Vilniuje,  NORDBALT  elektros jungties keitiklių pastotė Klaipėdoje ir kiti pastatai.

Apie „Toyota Baltic AS“

Įkurta 1993 m. „Toyota Baltic AS“ yra oficiali „Toyota“ ir „Lexus“ automobilių importuotoja Estijoje, ji valdo ir koordinuoja pardavimų, rinkodaros ir atsarginių dalių tiekimo veiklą šiems prekių ženklams Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. 2017 m. Baltijos šalyse buvo 20 „Toyota“ ir 5 „Lexus“ pardavėjai, taip pat 5 autorizuoti autoservisai.

Pranešimą paskelbė : Laura Garšvienė, UAB „Merko statyba“

Rekomenduojame

Naujas kvartalas Justiniškėse keičia stereotipus

Naujas kvartalas Justiniškėse keičia stereotipus

Vakarinis aplinkkelis suteikė naujos gyvybės jo kaimynystėje esantiems seniai suformuotiems sostinės mikrorajonams. Justiniškėse, Talino g., 2,84 ha sklype suprojektuotas modernus 5-6 aukštų daugiabučių kvartalas. Jį projektuoja NT plėtros kompanija REWO. Kvartale planuojami 1-4 kambarių butai, jų plotai – nuo 25 iki 80 kv.m. Pirmajame etape projektuojami 168 butai,  bendras jų plotas – apie 6700 kv.m. […]

„Lietuvos draudimui“ 100 metų – kitą etapą pradeda statydami naują įmonės biurą

„Lietuvos draudimui“ 100 metų – kitą etapą pradeda statydami naują įmonės biurą

2021-aisiais 100 metų gimtadienį švenčianti didžiausia šalies draudimo bendrovė „Lietuvos draudimas“ įkasė kapsulę į naujai statomų pastatų komplekso pamatus Vilniaus miesto centre, Basanavičiaus gatvėje. Dėl pandemijos, kapsulės įkasimas buvo įgyvendintas be tradicinio susibūrimo, įvykis fiksuotas dronais, o bendrovės vadovų ir Vilniaus mero Remigijaus Šimašiaus sveikinimai organizuoti nuotoliniu būdu. Beveik tūkstantį darbuotojų visoje šalyje turinti draudimo […]

Viešasis pristatymas: Justiniškių senbuvių kaimynystėje planuojamas daugiabučių kvartalas

Viešasis pristatymas: Justiniškių senbuvių kaimynystėje planuojamas daugiabučių kvartalas

Visuomenės pastaboms bus teikiamas daugiabučių kvartalo, planuojamo greta Vilniaus Vakarinio aplinkkelio, projektiniai pasiūlymai. Justiniškėse, Talino g., 2,84 ha sklype, nekilnojamojo turto plėtros bendrovės „Rewo“ užsakymu, suprojektuotas 5–6 aukštų daugiabučių kvartalas „Talinas“, iš viso – 7 namai. Vilniaus savivaldybė projektą vertins jau po viešojo pristatymo. Teritorija iš vakarų pusės ribojasi su Vakariniu aplinkkeliu, iš rytinės pusės […]

Būsto pirkėjų elgsenos tyrimas: ar žmonės būstą perka mažiau pasiruošę?

Būsto pirkėjų elgsenos tyrimas: ar žmonės būstą perka mažiau pasiruošę?

Konkrečiai prognozuoti, kaip pandemija pakeis būsto rinką Lietuvoje ir jos klientų bei dalyvių lūkesčius bei elgseną, kol kas dar per anksti: nepraėjo ir pats koronaviruso pavojus, o rinkos aktyvumo svarstyklės, kaip matėme, per metus gali apsiversti ne vieną kartą. Kai kurios tendencijos ryškėja: atsiranda didesnio ploto, papildomų patalpų, darbo vietos poreikis, noras namuose ar greta […]