Skelbimai arba kodėl vieniems sekasi, o kitiems ne

Skelbimai arba kodėl vieniems sekasi, o kitiems ne

Skelbimai tai neatsiejama kiekvieno šiuolaikinės ir modernios visuomenės nario patirtis. Bet tai nereiškia, kad visiems be išimties yra tekę sukurti ir patalpinti skelbimą. Toli gražu… o kam? Juk už mus tai gali padaryti artimieji, draugai ir gal labiau patyrę skelbimų kūrimų ir talpinimo guru. Kad ir kaip tai keistai skambėtų, kai kuriems gal ir juokingai, tačiau tame tikrai yra tiesios. Vieni žmonės, kaip poetai, kurie pasitelkę vos vieną sakinį gali parduoti ar išnuomoti prekę, nes tik jų prekė ar paslauga yra nepakartojama. Kiti gimę fotografuoti ir jų nuotraukos tokios geros, kad skelbimai nereikalauja jokio aprašymo – žiūri ir norisi įsigyti, išnuomoti.

Paskaitęs imi galvoti, kažin, o kuris iš jų esu aš – poetas ar fotografas? O gal ir poetas, gal fotografas? O gal nei vienas jų. Ne vienam teko matyti, kad patalpinti skelbimai atrodo, kaip čia švelniau pasakius, ne itin reprezentatyviai. Visgi kokie veiksniai lemia, jog vieni skelbimai atrodo tikrai šauniai, o kiti nelabai. Akivaizdu, kad visi skelbimai labai panašus, tiesiog stulbinamai panašūs, tačiau ne tik išore. Juos sieja vienas vienintelis tikslas – skelbimo autoriaus noras pirkti, išnuomoti, parduoti, keisti ir t. t. Ko gero neatsiras nei vieno, kuris tai paneigtų. Ginčytis galima turbūt būtų tik dėl ko, kuris skelbimo autorius to nori labiausiai.

Skelbimai vienodi, rezultatas skirtingas

Taigi, kas lemia, kad vieni skelbimai peržiūrimi labiau, o jų autorius sulaukia daugiau susidomėjimo, o kiti, siūlantys tas pačias prekes ar paslaugas jo susilaukia ženkliai mažiau. Be abejo viena iš priežasčių kaina, nors tikrai ne visais atvejais, antra – vietovė, tapačių skelbimų skaičius. Ko gero tai pagrindiniai rodikliai lemiantys, kad vieni skelbimai populiarūs, o kiti ne.

Tačiau pagrindinis šio straipsnio tikslas aptarti ne materialius daiktų požymius, kaip jų vertė, o individualius požymius, kuriais skelbimai išsiskiria. Kaip ir minėjau ne visi esame gimę fotografais ar rašytojais, ir vieniems sekasi geriau fotografuoti, kitiems – rašyti.

Skelbimo pirmasis įspūdis

Skelbimų šiais laikais rasime tikrai įvairių, vieni atrodo gražiau, kiti ne tokie patrauklūs. Skelbimai yra įvairūs, kaip ir žmonės. Vieni, žinodami ko ieško, įdėmiai peržiūri kiekvieną skelbimą, nepriklausomai nuo to ar skelbimai yra tvarkingi, su nuotraukomis ar be jų, šitie žmonės peržiūri visus skelbimus skrupulingai. Tačiau kiti, žiūri tik į pagrindinį skelbimo viršelį, jeigu skelbimo viršelis patrauks jų dėmesį, jie į įeis ir į skelbimo turinį ir perskaitys jį atidžiau. Taigi, jeigu norite pritraukti daugiau potencialių klientų dėmesio, sudarykite gerąpirmąjį įspūdį. Kaip tai padaryti skaitykite toliau.

Skelbimai su puikiomis nuotraukomis – įvaizdžio dalis

Be abejonės skelbimai, kuriuose yra geros kokybės nuotraukų, patraukia daugiau dėmesio. Skelbimai, kuriuose pateiktos aiškios, ryškios nuotraukos visada  bus pranašesni už tuos, kuriuose jų nėra arba prasta jų kokybė. Gera nuotrauka asocijuojasi su gera siūlomo daikto kokybe, todėl reprezentuokite. Venkite naudoti paveikslėlius, kuriuos radote internete, nors ir siūlote tapatų daiktą. Klientai nori matyti konkretų siūlomą daiktą, o ne paveikslėlius, kuriuos ir taip galima pasižiūrėti internete.

Tačiau nieko nėra blogiau nei skelbimai be nuotraukų. Tokieskelbimai nepalieka jokio įspūdžioir parodo tik neigiamą savininko požiūrį į klientą. Šiuo atveju galima kelti klausimą, geriau dėti tokį skelbimą ar apskritai nedėti jokio. Geriausia pavyzdį rasite paspaudę čia.

Skelbimai su vienintele nuotrauka ne tik yra neįdomūs, bet ir visiškai nenaudingi. Jūs siūlote savo prekes ir paslaugas, bet klientas turi prašyti daugiau nuotraukų. Įsidėmėkite, klientas to tikrai neprašys, o paprasčiausiai nueis pas jūsų konkurentus, kurių skelbimai puikūs. Todėl nedėkite tik vienos nuotraukos, įdėkite kelias, nufotografuokite iš visų pusių. Skelbimai turintys daugiau nuotraukų tikrai patraukia dėmesį, pabandykite ir nustebsite.

Skelbimai, kuriuose matosi šalutiniai daiktai, taip pat pritraukia mažiau dėmesio. Prieš talpindami nuotraukas į skelbimą įsitikinkite ar jūsų nuotraukoje nėra daiktų, dėl kurių jums būtų gėda ir, kurių nenorėtumėte rodyti tretiesiems asmenims. Vaizdinė informacija sklinda greitai, todėl būdami atidūs ne tik apsaugosite save, bet ir sudarysite gerą pirmąjį įspūdį.

Nuotraukoje stenkitės parodyti pagrindines daikto savybes, dėl kurių jūsų siūlomas daiktas gali patraukti dėmesį ir būti naudingas, o ne papildomas. Žmonės tam tikrų daiktų ieško naudodami pagrindinius kriterijus, o ne papildomus. Tas pats pasakytina ir apie nuotraukas, kuriose logotipas ar įmonės ženklas akcentuojamas labiau nei pati prekė ar paslauga.

Skelbimai, kuriuose pagrindinė skelbimo nuotrauka – prekės ženklas. Apsispręskite, jūs užsiimate prekės ženklo reklama, populiarinimu ar ieškote naujų klientų siūlydami geras prekes ar paslaugas? Tegul apie jus ir jūsų prekės ženklą kalba klientai, tačiau pirmiausia užtikrinkite kokybę.

Skelbimai turintys nekokybišką aprašymą

Jeigu pasistengėte padaryti geras nuotraukas, nesugadinkite savo skelbimo pateikdami nekokybišką prekės ar paslaugos aprašymą. Sėkmingi skelbimai yra tie, kurie turi puikias nuotraukas ir kokybišką, išsamų, aiškų aprašymas. Tai tiesiog puikus derinys padedantis pritraukti naujus klientus.

Sutiktina, kad ne visi esame poetai – rašytojai, todėl tai daryti vieniems sekasi lengviau, kitiems sunkiau. Tačiau parodykite pastangas, klientai tai vertina. Gali būti, kad jūsų skelbimo aprašymas nėra idealus, tačiau jis yra, o kartu yra ir tam tikra svarbi informacija. Rašydami aprašymą stenkitės perdėtai nepagražinti, nes pokalbio metu tiesa paaiškės, o jūsų reputacija suprastės, todėl šiuo atveju naudos jums neatneš, gali tik pakenkti.

Skelbimai be nuotraukų– už juos blogiau tik skelbimai neturintys jokio aprašymo ar kitos informacijos. Tokius skelbimus talpinantys žmonės turėtų suprasti, kad gaišta ne tik savo, bet ir klientų laiką. Pavyzdžiui, automobilio nuomos skelbimai, kuriuose nėra nurodyta kokiose miestuose automobiliai nuomojami. Klientai matydami tokį skelbimą nuolat skambina ir klausia, viename ar kitame mieste automobiliai nuomojami ar ne. Šiuo atveju meškos paslaugą pasidaro skelbimų autorius, nes yra priverstas atsiliepti į netikslingus telefono skambučius. Kaip to išvengti? Pateikti kokybišką skelbimo aprašymą, kuriame būtų visa aktuali informacija.

Skelbimai parodo požiūrį į klientą

Ar perskaičius šį straipsnį jums nekilo klausimas, kodėl skelbimai skiriasi, juk nėra sudėtinga sukurti gerą reprezentatyvų skelbimą. Galima teigti, kad taip atsiskleidžia požiūris į klientą. Pripažinkite, verslininkai stengiasi būti žinomi, reklamuoja savo verslą, prekes, paslaugas. Tam išleidžia didžiules sumas. Kodėl? Nes nori įtikti klientui, jį sudominti ir prisivilioti. Šioje vietoje nieko stebuklingo nėra, tiesiog tai marketingas.

Tuo tarpu patalpintas skelbimas, kuriame nerasite nieko: gražios aiškios siūlomos paslaugos ar prekės nuotraukos, aprašymo, kuris neklaidintu jūsų, būtu aiškus ir tuo pat išsamus. Galima daryti prielaida, jeigu toks skelbimas patalpintas, prekė ar paslauga bus tikrai negeresnė nei pats skelbimas. Autorius nededa pakankamai pastangų sukurti gera skelbimą, jam tiesiog neįdomu, tiesiog gerai kaip yra. Todėl nesistebėkite, įsigyjate prekes ar paslaugas pasinaudodami tokiais skelbimai ir negaunate ko tikėjotės.

Nors sakoma, nespręskite apie knygą iš viršelio, tačiau kartais vis tik reikėtų. Gražus skelbimas bent iš pradžių byloja, kad galite tikėtis gauti tai ko tikitės.

Rekomenduojame

D. Andrulionienė. Nauja realybė NT sektoriuje: kaip verslo įmonės kartu gali užtikrinti jo sveikatą?

D. Andrulionienė. Nauja realybė NT sektoriuje: kaip verslo įmonės kartu gali užtikrinti jo sveikatą?

Valstybių, taip pat – ir Lietuvos, ekonomikas suparalyžiavusią Covid-19 ligos pandemiją, tapo madinga lyginti su 2008-ųjų krize. Kaip rodo įvairios analizės, kai kurioms ūkio šakoms padaryta žala iš tiesų prilygsta arba netgi pranoksta žalą, kurią nulėmė prieš 12 metų užfiksuoti įvykiai. Vis dėlto, situacija Lietuvos nekilnojamojo turto sektoriuje visiškai kitokia – net ir sudėtingomis aplinkybėmis […]

LEISTA INVESTUOTI Į PREKYBOS CENTRĄ „VILNIUS OUTLET“ VYSTANČIĄ BENDROVĘ

LEISTA INVESTUOTI Į PREKYBOS CENTRĄ „VILNIUS OUTLET“ VYSTANČIĄ BENDROVĘ

„MG Baltic Investment“ ir „Extera Baltic“ galės vykdyti koncentraciją investuojant į bendrovę „Trečioji kregždė“ ir kartu su esamais akcininkais „Gamaekspresas“ ir „3K investicija“ įgyti bendrąją pastarosios kontrolę. Leidimą vykdyti šią koncentraciją davė Konkurencijos taryba. Pranešimas apie ketinimą vykdyti koncentraciją gautas 2020 m. balandžio 22 d. Sandorį planuojama įgyvendinti investuojant į įmonę „Trečioji kregždė“ ir įgyjant po 24,75 […]

Vyriausybė pritarė Aplinkos ministerijos siūlymui pradėti skaitmeninti šalies statybos sektorių

Vyriausybė pritarė Aplinkos ministerijos siūlymui pradėti skaitmeninti šalies statybos sektorių

Šiandien Vyriausybė Aplinkos ministerijos siūlymu priėmė itin svarbų statybos sektoriaus ateičiai sprendimą, atveriantį kelią jam skaitmeninti. Nustatyta prievolė nuo kitų metų viešųjų statinių statybai pradėti palaipsniui taikyti informacinį modeliavimą, kuris pasaulyje žinomas santrumpa BIM (Building Information Modelling).  „Statybos sektoriaus skaitmeninimas svariai prisidės prie šalies ekonominės pažangos ir didesnio konkurencingumo, – sako aplinkos viceministras Marius Narmontas. […]

STATYBŲ INDUSTRIJOS ATEITIS – BEKONTAKTIS REMONTAS.

STATYBŲ INDUSTRIJOS ATEITIS – BEKONTAKTIS REMONTAS.

Pranešimas spaudai 2020.05.20 Karantinui perdėliojus žmonių prioritetus būdų prisitaikyti prie pasikeitusių klientų įpročių ieško ne tik prekybos sektoriai, tačiau ir statybinių darbų rangovai. Remonto ar įrengimo procese dalyvauja ypatingai daug žmonių – pradedant užsakovu, baigiant dizaineriais, darbų vadovais, meistrais. Kontaktuoti reikia daug, vienu metu objekte dirba po kelis žmones. Vis dėlto,  kompleksiniai remonto darbai jau […]