„Rimi” administracija įsikūrė naujame biure ir keičia darbo principus

1

„Rimi” administracija įsikūrė naujame biure ir keičia darbo principus

Prekybos tinklą „Rimi“ valdančios bendrovės „Rimi Lietuva“ administracija persikėlė į naują Vilniaus biurų pastatą „Duetto II“ ir pradeda taikyti naujovę – biuro darbuotojai dirbs pagal Lietuvoje dar mažai kam žinomus „Activity Based Working“ principus.

Apie du šimtus „Rimi“ administracijos darbuotojų įsikūrė moderniame, aplinkai draugiškame ir patogiame „Duetto II“ biurų pastate Spaudos g. 6, Vilniuje.

Iki šiol prekybos tinklo „Rimi“ buhalterija buvo įsikūrusi Šiaurės miestelyje, o visa likusi administracija – virš „Rimi Mylia“ parduotuvės Kedrų g. Vilniuje. Nuo šiol visi įmonės administracijos darbuotojai dirbs viename biure.

„Siekiame, kad „Rimi“ būtų geriausia vieta dirbti mažmeninės prekybos sektoriuje, todėl petys petin kartu su darbuotojais kūrėme biurą, kuris atspindėtų „Rimi“ vidinę kultūrą, išlaisvintų kūrybiškumą ir suteiktų laisvę dirbti tokioje erdvėje, kuri geriausiai atitinka atliekamą užduotį ir tos dienos darbų pobūdį. Šis biuras – tai visų mūsų darbuotojų „kūdikis“, kurį net ir vadiname ne biuru, o naujaisiais „Rimi“ namais“, – teigia „Rimi“ personalo vadovė Dovilė Buinickaitė-Struckienė.

„Rimi“ administracija įsikūrė 9 ir 10 „Duetto II“ pastato aukštuose, o bendras įmonės biuro patalpų plotas siekia 1700 kv. m. Dar apie 120 kv.m sudaro „Rimi“ biurui priklausanti terasa, esanti vienuoliktame aukšte, iš kurios atsiveria Vilniaus miesto panorama.

Naujasis biuras įrengtas remiantis Lietuvoje dar visai nauju „Activity Based Working“ principu, kuris leidžia darbuotojui laisvai rinktis darbo erdvę, labiausiai tinkamą jo atliekamoms užduotims arba darbo pobūdžiui: pavyzdžiui, dirbti tylos zonoje, jei reikia susikaupimo, arba bendradarbiavimo erdvėse, kuriose kviečiama diskutuoti, keistis mintimis ir kurti naujus sprendinius. Kadangi Lietuvoje tai dar naujovė, prieš pradedant biuro projektavimą buvo daug konsultuojamasi su kompanijomis Švedijoje, Suomijoje, Latvijoje.

„Rimi“ administracijos darbuotojai turės galimybę laisvai ir patogiai dirbti ne tik prie standartinių darbo stalų, bet ir visose kitose biuro vietose – darbui pritaikyti net minkštasuoliai, įrengti baro stalai su integruotais el. taškais. Apgalvotas kiekvienas biuro kampas ir maksimaliai suplanuota erdvė, ypač didelį dėmesį skiriant neribotai skaitmeninei prieigai, gerai akustikai, vėdinimui, šildymui bei biuro baldų ergonomikai, siekiant užtikrinti patogų ir kokybišką darbuotojų darbą.

„Esame įmonė, kuri didžiuojasi savo įvairove: turime darbuotojų nuo 17 iki 76 metų amžiaus, lygybės standartus atitinkantį moterų skaičių vadovų komandoje ir esame vieni iš pradininkų Lietuvoje žmonių su negalia įdarbinime – šiuo metu savo įmonėje jau turime per 160 darbuotojų, turinčių negalią. Ne tik mūsų darbuotojai yra įvairūs ir skirtingi, bet tokie yra ir jų darbai bei projektai, todėl siekėme susikurti biurą, kuris atlieptų visus šiuos poreikius“, – pažymi D. Buinickaitė-Struckienė. 

Siekiant geriau pasiruošti darbui naujajame biure, dar gerokai prieš persikraustant visi administracijos darbuotojai buvo skatinami keistis su kolegomis darbo vietomis, aktyviau naudotis skaitmeniniais įrankiais, atsisakė laidinių telefonų, šiukšliadėžių kabinetuose, buvo įtvirtinta darbo iš namų galimybė ir t.t.

„Daug dėmesio skyrėme pasitikėjimo ugdymui tarp kolegų – norime laisvai dirbti drauge, net jei fiziškai nematome vienas kito. Todėl džiaugiamės galėdami suteikti galimybę darbuotojams dirbti iš namų. Tokiu būdu užtikriname lygias galimybes visiems atlikti savo darbus, nepriklausomai nuo sveikatos ir šeimos aplinkybių (pvz., jei serga vaikas), ir suteikiame progą rinktis patogiausią erdvę užduočių ir sumanymų įgyvendinimui“, – priduria „Rimi“ personalo vadovė.

Naujajame biure „Rimi“ daug dėmesio skiria ir aplinkosauginiams sprendimams: interjere atsisakyta sunkiuoju plastiku vadinamo polivinilchlorido (PVC medžiagų) naudojimo, skaitmeninių įrankių dėka mažinamas popieriaus vartojimas, visos atliekos yra rūšiuojamos.

Be to, biure bus įdiegta inovatyvi sistema, kuri padės darbuotojams lengviau rasti neužimtas darbo vietas, laisvą susitikimų kambarį ar norimą kolegą.

Prekybos tinklą „Rimi“ šiuo metu sudaro 56 parduotuvės, kuriose kiekvieną savaitę apsilanko daugiau nei 3 mln. pirkėjų. Palengvinti pirkėjų kasdienybę siekianti „Rimi“ savo veikloje ypatingą dėmesį skiria tvarumo sprendimams, sveikesnių pirkėjų mitybos įpročių skatinimui bei turi didelį įdirbį skatinant lygybę ir įvairovę įmonėje. Tarp „Rimi“ išsikeltų artimiausių tikslų – pasiekti, kad iki 2020 metų įmonės veikla būtų klimatui neutrali.

Pranešimą paskelbė: Odeta Bartašiūtė, Integrity PR

Rekomenduojame

„YIT Lietuva“ atliks kelio šalia Grigiškių remontą – naudą pajus ir vairuotojai, ir gyventojai

„YIT Lietuva“ atliks kelio šalia Grigiškių remontą – naudą pajus ir vairuotojai, ir gyventojai

Darnios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ pasirašė sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija dėl rajoninio kelio Grigiškės-Dėdeliškės-Rykantai 6,1 km ilgio ruožo kapitalinio remonto. Šalia Vilniaus esantis ruožas bus išasfaltuotas, o tai reikšmingai pagerins eismo sąlygas kelyje ir padės spręsti aplinkiniams gyventojams aktualias dulkių taršos ir triukšmo problemas. Kelio remonto darbus planuojama užbaigti iki […]

Viena esminių elektros instaliacijos klaidų: daro dauguma, bet apie pasekmes nesusimąsto

Viena esminių elektros instaliacijos klaidų: daro dauguma, bet apie pasekmes nesusimąsto

Patikimai veikiantys buitiniai ir kiti elektros prietaisai namuose – komfortas, kuris prasideda sulig tvarkinga būsto elektros instaliacija. Tačiau neretai apie tai nepagalvojama ir į elektros darbus žiūrima aplaidžiai, ypač kuriantis naujame būste arba atliekant kapitalinį remontą. Tad kokių esminių klaidų derėtų vengti, kokių taisyklių reikėtų paisyti ir kokiomis prevencinėmis priemonės rekomenduojama pasirūpinti, kad viskas namuose […]

Vilniaus m. savivaldybės darbuotojams suteiktos išsamios NŽT specialistų konsultacijos

Vilniaus m. savivaldybės darbuotojams suteiktos išsamios NŽT specialistų konsultacijos

Pastaruoju metu padaugėjo asmenų skundų dėl Vilniaus miesto savivaldybės nevykdomų ar vėluojamų atlikti užduočių Žemėtvarkos planavimo dokumentų rengimo informacinėje sistemoje (ŽPDRIS) dėl žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų rengimo. Žemės sklypų formavimo ir pertvarkymo projektų parengimas teisės aktų nustatytu laiku ir be vėlavimų yra svarbus daugeliui Vilniaus gyventojų ir verslo atstovų, todėl šiai problemai spręsti […]

Kaip keistųsi situacija, jeigu liftai atitiktų vartotojų poreikius

Kaip keistųsi situacija, jeigu liftai atitiktų vartotojų poreikius

iftai yra sritis, kurioje susipina verslo ir vartotojų interesai bei techninis ir teisinis reglamentavimas. Ir visa tinkamai veiks tik tuomet, kai dėmesio centre pirmiausia bus žmogaus siekis judėti saugiai, lengviau ir paprasčiau. Liftas žmogaus judėjimą turi daryti paprastesnį. Tą suprato lifto prototipą sukūrę dar senovės Romos, Egipto gyventojai. Antroje 20 a. pusėje imta kalbėti apie […]