Rekordinė kranininkų investicija atveria galimybes naujiems projektams

1

Rekordinė kranininkų investicija atveria galimybes naujiems projektams

Lietuvių valdoma didžiausia kranų įmonė Baltijos šalyse „Strėlė logistics“ įsigijo didžiausią iki šiol turėtą automobilinį teleskopinį kraną. Investuota rekordinė šiai įmonei suma – 3,5 mln. eurų. Pasiruošimas tokiam pirkiniui brendo aštuonerius metus.

Praėjusią savaitę iš Kylio uosto į Klaipėdą atgabento krano gamyba nuo užsakymo iki pristatymo užtruko beveik dvejus metus. Pagal specialų užsakymą 700 tonų keliamosios galios kraną pagamino vokiečių gamintojas „Liebherr“.

Mažeikiuose įsikūrusios įmonės „Strėlė logistics“ regiono vadovo Jokūbo Slavinsko teigimu, naujasis kranas pakeis įmonės parke iki šiol dirbusį 500 tonų keliamosios galios įrenginį. „Kai 2015 metais įsigijome 500 tonų kraną, tuo metu tokio tipo krano Baltijos šalyse nebuvo, o esant poreikiui buvo vežama iš kitų šalių. Atsiradus galimybei pakelti sunkesnius krovinius ir atpigus paslaugos kainai, rinka prie to prisitaikė, paslauga tapo populiaresnė, tad sprendimas dėl naujo pirkinio buvo lengvesnis“, – kalbėjo bendrovės atstovas.

Naujasis įrenginys yra iki 50 proc. galingesnis už savo pirmtaką 500 tonų kraną. 152 metrų maksimalus krovinio kėlimo aukštis prilygsta 50 aukštų pastatui. Be to, kranas gali perkelti krovinį iki 112 metrų atstumu nuo krano pastatymo vietos – tai lygu futbolo aikštės ilgiui. Šio krano išskirtinės techninės savybės bendrovei atveria naujas galimybes.

„Dabar savo klientams Baltijos šalyse galėsime pasiūlyti kėlimo paslaugą, kuri nebuvo įmanoma iki šiol. Šis kranas bus naudojamas įvairiuose energetikos, pramonės, infrastruktūros projektuose. Be to, šiuo metu viena dažniausių krano paskirčių – vėjo jėgainių montavimas ir servisas, todėl galėsime sumontuoti dar didesnio galingumo vėjo jėgaines“, – sakė J. Slavinskas.

Pirmasis darbas su naujuoju kranu atliktas Kaune – dviejų kranų (700 ir 500 tonų keliamosios galios) tandeminiu kėlimu buvo perkrautas 200 tonų sveriantis krovinys.  

Naujasis 700 tonų kranas, transportinėje padėtyje sveriantis 96 tonas, yra itin mobilus, todėl darbai planuojami ne tik Lietuvoje, bet ir visame Baltijos regione. Papildoma šio krano komplektacija sveria 268 tonas, jai transportuoti reikia 13 vilkikų.

Regiono vadovas J. Slavinskas pažymėjo, kad šį mėnesį suplanuoti darbai Kaune, liepą – pramoniniame objekte Estijoje. Taip pat su naujuoju kranu šiemet numatyta vėjo jėgainių statyba.

  

„Strėlė logistics“ įmonių grupės pajamos 2022 m. siekė 14,3 mln. eurų – tai buvo rekordiniai metai. Kone pusę pajamų įmonė surenka Lietuvoje, ketvirtadalį – Švedijoje, po 12,5 proc. pajamų gauna Latvijoje ir Estijoje.

Rekvizitai.lt duomenimis, „Strėlė logistics“ dirba 67 darbuotojai, 2023 m. balandžio mėn. duomenimis, vidutinis atlyginimas siekė 2973 eurus prieš mokesčius.

 

Pranešimą paskelbė: Karolina Balčiūnaitė, Viešosios informacijos agentūra, UAB

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Būsimus Kauno studentus pasitiks modernizuota Studentų gatvė

Būsimus Kauno studentus pasitiks modernizuota Studentų gatvė

Nuotraukos: https://we.tl/t-zdfpFcg9OZ Ateinančius mokslo metus KTU studentų miestelis pasitiks dar labiau atsinaujinęs – šiandien įvykęs miesto savivaldybės ir KTU atstovų susitikimas simbolizavo Studentų gatvės atnaujinimo darbų pabaigą. Su savivaldybės vadovais susitikę Kauno technologijos universiteto (KTU) vadovai ne tik apžiūrėjo modernėjantį universiteto miestelį, bet ir aptarė tolimesnes bendradarbiavimo galimybes. Pasak KTU rektoriaus Eugenijaus Valatkos, Kaunas ir toliau […]


SCHÖCK SCONNEX efektyviai blokuoja šalčio tiltus ir suteikia kūrybinę laisvę architektams 

SCHÖCK SCONNEX efektyviai blokuoja šalčio tiltus ir suteikia kūrybinę laisvę architektams 

Apie 40 % visų šalčio tiltų pastate susidaro dėl sienų ir kolonų. Ir tai lemia apie 10 % šildymo energijos nuostolių. Vokietijos įmonė SCHÖCK BAUTEILE GmbH sukūrė ir rinkai pasiūlė tvarių, patogių ir aukštos kokybės sprendimų – SCHÖCK SCONNEX gaminių asortimentą, prisidedantį prie tvaraus pastato koncepcijos. SCHÖCK SCONNEX gaminiai ne tik sumažina sienų ir kolonų […]


Tauragėje įsibėgėja daugiafunkcio sporto ir kultūros centro statybos – įkasta simbolinė laiko kapsulė

Tauragėje įsibėgėja daugiafunkcio sporto ir kultūros centro statybos – įkasta simbolinė laiko kapsulė

Tauragėje įsibėgėja daugiafunkcio sporto ir kultūros centro statybos – įkasta simbolinė laiko kapsulė Gegužės 17 d. oficialiai pažymėtas Tauragės daugiafunkcės arenos antrasis statybų etapas –  į būsimus sporto ir kultūros centro pamatus įkasta simbolinė laiko kapsulė ateities kartoms. Tikimasi, kad itin laukta ir regionui svarbi arena įneš dar daugiau kultūros ir galimybių sportuoti į visos […]


„BeMyBond“ platforma pradėjo platinti „EIKA“ grupės projekto obligacijas

„BeMyBond“ platforma pradėjo platinti „EIKA“ grupės projekto obligacijas

Pirmoji Lietuvoje obligacijų platforma „BeMyBond“ pradėjo platinti „EIKA“ grupės būsto projekto „Užupio personos“ 1 mln. Eur vertės obligacijų emisiją. Obligacijų metinė palūkanų norma – 9%, trukmė – 18 mėn., o investuoti galima elektroniniu būdu per platformą nuo 1 000 Eur. „Užupio personų“ obligacijų emisija bus platinama iki gegužės 29 d., arba iki bus surinkta planuojama […]


Varėnos r. investuos į infrastruktūros plėtrą: pasirašytas susitarimas dėl 2024–2029 m. Alytaus regiono funkcinės zonos strategijos

Varėnos r. investuos į infrastruktūros plėtrą: pasirašytas susitarimas dėl 2024–2029 m. Alytaus regiono funkcinės zonos strategijos

Gegužės 8 d. tapo istorine ir labai svarbia diena Varėnos kraštui – Merkinės dvarvietėje buvo pasirašytas ilgalaikis susitarimas dėl 2024–2029 m. Alytaus regiono funkcinės zonos strategijos įgyvendinimo Alytaus miesto, Druskininkų, Alytaus, Lazdijų ir Varėnos rajonuose. „Džiaugiuosi, kad pagaliau, po ilgų diskusijų pasiekėme susitarimą. Alytaus regiono savivaldybės kartu investuos į funkcinės zonos infrastruktūrą ir paslaugų tinklo […]


Ar įmanoma pritaikyti XX a. architektūrą šiandienos ir ateities poreikiams?

Ar įmanoma pritaikyti XX a. architektūrą šiandienos ir ateities poreikiams?

XX a. architektūros tyrimai Lietuvoje įgauna naujų atspalvių – Vilniaus Gedimino technikos universiteto (VILNIUS TECH) Architektūros fakultete gegužės 9–10 dienomis vyko tarptautinė mokslinė konferencija „Netobulas Modernizmas“. „Netobulas“ sukūrė erdvę liberaliai diskusijai, kuri būtina, norint statyti profesinius tiltus tarp žmonių iš skirtingų kultūrinių, geografinių, ekonominių kontekstų, ir pakviesti visus atvirai klausti bei ieškoti atsakymų: ką daryti […]