Šią vasarą Vilniaus dizaino kolegijos (VDK) interjero dizaino studentai turėjo galimybę pademonstruoti savo kūrybiškumą antrajame VDK ir prekybos centro UNIDECO organizuotame interjero dizaino konkurse, kurio metu studentai kūrė vonios interjerų idėjas. Šiais metais konkurso laimėtojomis tapo studentės Rugilė Jakštaitė ir Kristina Žiauberienė, kurios buvo apdovanotos UNIDECO dovanų kuponais.
VDK Interjero dizaino katedros vedėja Ieva Žukauskaitė pabrėžė, kad tokie konkursai, bendradarbiaujant su verslu, suteikia studentams unikalią galimybę išbandyti savo įgūdžius realioje rinkoje. „Šie konkursai yra puiki galimybė studentams parodyti savo gebėjimus platesnei auditorijai – būsimiems klientams. Svarbu ne tik paskaitose išsikelti tikslai ir jų įgyvendinimas, bet ir objektyvus, išorinis būsimo vartotojo vertinimas. Jiems tai suteikia pasitikėjimo savimi, kuris labai reikalingas kūryboje“, – teigė I. Žukauskaitė.
Rugilė Jakštaitė sužavėjo prekybos centro lankytojus ir komisiją drąsiais spalviniais sprendimais, savo vonios kambario interjere perteikusi „Lankstumo“ idėją per arkos formos dekoratyvią sienos detalę iš agato akmens.
„Dalyvavimas konkurse buvo labai naudingas ir įdomus, nes leido išreikšti savo individualumą ir originalumą bei pamatyti, kaip mano idėjos gali tapti realybe. Ši patirtis suteikė galimybę išplėsti savo žinias ir įgūdžius, ypač vertinant erdvę, spalvas, medžiagas ir kitus dizaino elementus. Viso proceso metu mano tikslas buvo perteikti savo idėją ir mėgautis kūrybiniu procesu, galbūt, tai ir padėjo patraukti žmonių dėmesį,“ – pasakoja studentė Rugilė.
Kristina Žiauberienė pasirinko subtilią linijinę grafiką, naudodama kontrastingus spalvinius sprendimus ir tamsaus riešuto medieną, taip sukurdama elegantišką ir subalansuotą vonios kambario dizainą.
„Dalyvavimas šiame konkurse man buvo svarbus įvykis, nes buvau įvertinta platesnės auditorijos ir tai man yra ženklas, kad esu gerame kelyje. Manau, mano darbas patraukė dėmesį todėl, kad jis nėra itin ekspresyvus, yra kruopščiai apgalvotas ir realiai įgyvendinamas projektas su tam tikru stilistiniu cinkeliu.“ – dalijasi Kristina.
„Mūsų kolegijos tikslas yra kuo greičiau studentus integruoti į esamą rinką, supažindinti su darbo specifika, profesiniu lauku, todėl bendradarbiavimas su UNIDECO yra puiki proga mokytis ne tik auditorijose, bet ir realioje erdvėje“, – pridūrė I. Žukauskaitė.
UNIDECO vykdančioji direktorė Ina Ivanova pabrėžė verslo įsitraukimo svarbą studentų ugdyme: „Bendradarbiavimas su Vilniaus dizaino kolegija mums suteikia galimybę ne tik paremti jaunuosius talentus, bet ir prisidėti prie jų tobulėjimo. Šis konkursas leidžia praktiškai susidurti su profesiniais iššūkiais, naudoti realias, mūsų prekybos centro salonuose esančias apdailos prekes ir medžiagas.“
I. Ivanova išreiškė džiaugsmą dėl stiprėjančios partnerystės su VDK: „Esame įsitikinę, kad ši bendradarbiavimo iniciatyva, kurioje susitinka verslo ir akademinės bendruomenės, yra ypač vertinga tiek studentams, tiek mums. Kartu mes galime padėti jauniesiems dizaineriams tapti visapusiškai pasiruošusiais specialistais.“
VDK dėstytoja I. Žukauskaitė taip pat pažymėjo šių metų studentų darbų kokybę: „Kiekvienas studentas į savo kūrinį atneša didelę dalį savęs, savo asmenybės, potyrių, supratimo ir mano, kaip dėstytojos, darbas yra padėti jam tai iškomunikuoti. Šiemet turim gausų pirmakursių kursą, džiaugiuosi ir didžiuojuosi kiekvieno iš jų darbu.“
Konkursas ne tik suteikė studentams galimybę parodyti savo įgūdžius, bet ir paskatino jų motyvaciją bei kūrybiškumą. Tai dar kartą įrodo, kad VDK ir UNIDECO bendradarbiavimas yra svarbi platforma jauniems dizaineriams ugdyti ir ruoštis profesiniam gyvenimui.
Pranešimą paskelbė: Justė Gvazdaitytė, MB Komunikacijos cechas
Kai 2015 metais Tauragės rajono savivaldybės komanda pradėjo ieškoti sprendimų, kaip atgaivinti miesto sporto infrastruktūrą, retas tikėjo, kad po daugiau nei dešimtmečio čia iškils moderni, multifunkcinė arena. Šis projektas – vienas didžiausių visoje Tauragės istorijoje – gimė iš konkretaus poreikio ir išaugo iš idėjos, kuri pirmą kartą buvo vizualizuota „Structum“ inicijuotame konkurse „Išmanusis miestas“. „Kai […]
Lapkričio 3 d. pradeda veikti Aplinkos ministerijos ir Statybos sektoriaus vystymo agentūros kartu įgyvendinto projekto metu sukurta Pastatų duomenų banko informacinė sistema (PDBIS). Nuo šiol daugiabučių gyventojai vienoje vietoje galės sužinoti, ar namo techninė priežiūra atliekama tinkamai, kiek energijos jis suvartoja, ar pastatą tikslinga renovuoti ir kita. PDBIS bus pasiekiama per Teritorijų planavimo ir statybos […]
Spalio mėnesį pirminėje Vilniaus nekilnojamojo turto (NT) rinkoje parduoti 526 butai. Bendras vidutinis 2025 m. būstų pardavimų lygis išlaikomas ir toliau – kiekvieną šių metų mėnesį sostinėje vidutiniškai buvo parduota beveik po 480 butų. „Maždaug tokiu pat intensyvumu NT plėtotojai kas mėnesį papildo ir būstų sandėlį – pavyzdžiui, spalį penkiuose naujai pradėtuose pardavinėti projektuose arba […]
Sodininkų bendruomenės pasipiktinimas dėl S. Gentvilo siūlomų įstatymo pataisų Lietuvos sodininkų bendruomenės reiškia nepritarimą Seimo nario Simono Gentvilo siūlomoms įstatymo pataisoms, kurios leistų dvibučių ir daugiabučių namų statybas sodininkų bendrijų teritorijose be bendrijų ar gyventojų pritarimo. Pagal siūlomus pakeitimus, sodininkų bendrijose statant dvibučius namus nebereikėtų vykdyti teritorijų planavimo procedūrų, o statant daugiabučius – derinti teritorijos […]
Negalutiniais NT plėtros kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis, spalio mėnesį pirminė būsto rinka trijuose didžiausiuose Lietuvos miestuose išlaikė aukštą aktyvumo lygį. Vilniuje sudaryta 570, Kaune – 125, o Klaipėdoje – 45 naujų būstų (butų, kotedžų, loftų) sandoriai*. Per dešimt šių metų mėnesių pardavimų skaičius sostinėje viršija pernykštį beveik 1,5 karto, Kaune – trečdaliu, Klaipėdoje – kone […]
Iš antros pakopos pensijų fondų programos nuo kitų metų planuoja pasitraukti apie 38 proc. kaupiančių jos dalyvių, o dauguma jų atsiimtus pinigus panaudos sveikatai arba gydymui, būsto pirkimui ar remontui, esamų įsipareigojimų padengimui bei įvairioms asmeninėms reikmėms. Tokias tendencijas atskleidė tyrimų ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Hubel“ atlikta beveik 600 respondentų reprezentatyvi apklausa. Naujausios apklausos rezultatai […]