Parodos atgarsiai: iš ekspozicijos – su užsakymais tiesiai pas klientą į namus

1

Parodos atgarsiai: iš ekspozicijos – su užsakymais tiesiai pas klientą į namus

Parodų ir kongresų centre „Litexpo“ tris dienas vykusioje parodoje „Baldai. Interjeras. Dizainas 2018“ šiais metais apsilankė 23 tūkst. lankytojų. Renginio metu  pusantro šimto dalyvių ne tik supažindino su sektoriaus inovacijomis, susitiko kolegas ir partnerius, bet ir iš parodos ekspozicijos vyko tiesiai pas potencialius klientus.

Išsiplėtusios erdvės ir nauji projektai

Dovilės Vertelytės, „Litexpo“ projektų vadovės, teigimu, šių metų paroda išsiskyrė atnaujintu parodos „Baldai. Interjeras. Dizainas“ konkursu, kuris sugrįžo į parodą po ketverių metų pertraukos. Taip pat viena iš naujovių – paroda parodoje – „Menas interjerui“, kurioje eksponuojami meno dirbiniai ir fotografijos darbai pritraukė išskirtinį lankytoją, besidomintį ne tik interjeru, bet ir menu.

„Į „Menas interjerui“ ekspozicijas ir ekskursijas rinkosi lankytojai nuo informatikų iki dailės mokytojų ar bibliotekininkų, domėjosi ir kėlė klausimus. Didžiausio dėmesio susilaukė bendras menininkų Raimundo Paknio ir Arūno Baltėno didžiulio formato fotografijų projektas. Preliminariais skaičiavimais, lankytojai įsigijo bent keliolika fotografijos ir grafikos darbų“, – sakė parodos „Menas interjerui“ kuratorė dr. Ramutė Rachlevičiūtė.

Iš parodos – tiesiai pas klientą į namus

Jau 14 metų nestandartinius virtuvinius baldus kuriantis kaunietis Aurimas Sakalauskas „Sako design“ savininkas ir dizaineris parodoje dalyvavo pirmąkart, bet jau spėjo apsilankyti dar statomuose kliento namuose ir kartu aptarti būsimos virtuvės dizainą.

Pasak A. Sakalausko, jis norėjęs sudalyvauti parodoje tuomet, kai jausis tikrai pasiruošęs, ir tai pasiteisino – „Baldai. Interjeras. Dizainas“ metu jam pavyko užmegzti tiek kontaktų, kad papildomo darbo po šios parodos jis turės bent dvejus metus.

„Pastebiu, kad vis dar pakankamai dažnai tenka „išmušinėti“ senuosius baldų interjero principus. Mes siūlome kurti virtuvę, o ne virtuvės baldų komplektą, siekiame, kad žmonės į virtuvės baldus žvelgtų plačiau. Pristatome modernius medžio masyvo baldus, kuriuos gaminame iš trijų sluoksnių ąžuolo medienos. Stengiamės išnaudoti žaliavos ypatumus, laužyti fasadų standartus ir taip šiek tiek pakeisti tradicinės virtuvės vaizdą“, – apie savo kuriamus virtuvės baldus pasakoja „Sako design“ įkūrėjas ir priduria, kad šie virtuvės interjero sprendimai labiausiai tinka gyvenamųjų namų aplinkai.

Pasak A. Sakalausko, nemažiau smagu jam buvo išgirsti komplimentus iš susirinkusių žymių interjero dizaino atstovų.

„Nuo pat pirmos parodos dienos susilaukėme daug liaupsių ir paskatinimų. Slapta norėjome, kad mus įvertintų už inovatyvius sprendimus ir šiuolaikiškumą, bet labiausiai džiaugiuosi profesoriaus Vytauto Kibildžio, interjero ir daiktų dizainerio, įvertinimu mano kurtam virtuviniam staliukui. Tai man reiškia tikrai daug ir suteikė motyvacijos tolimesniems darbams“, – sako A. Sakalauskas.

Geriausias baldas parodoje – sofa „Pack“

Parodoje „Baldai. Interjeras. Dizainas 2018“ pirmąkart Baltijos šalyse pasirodė iš Italijos atvykę pasaulinio garso  baldų gamintojai „Edra“, su kuriais baldų industrijos profesionalai turėjo galimybę tiesiogiai užmegzti kontaktus. Pasak dizainerės Kristinos Bliumkinaitės, vienos iš „Edra“ atstovės Lietuvoje, tokio žmonių antplūdžio baldų atstovai iš užsienio nesitikėjo.

„Džiaugiamės tokiu susidomėjusių žmonių kiekiu. Susilaukėme nuostabos ir iš architektų, ir iš dizainerių, ir iš lankytojų. Suteikėme galimybę gyvai išbandyti „Edra“ baldus, ant jų atsisėsti, paliesti, susipažinti su medžiagomis ir gauti visą išsamią informaciją. Pavyzdžiui, Milano parodoje, norint apžiūrėti mūsų baldus, reikėjo užsiregistruoti ir ilgai laukti eilėje“, – sakė K. Bliumkinaitė.

Didžiausio populiarumo tarp lankytojų susilaukė 20 tūkst. eurų kainuojanti sofa „Pack“ su baltojo lokio imitacija. Ant jos šokinėjo ne tik vaikai, bet fotografavosi ir suaugusieji bei vadino geriausiu baldu visoje parodoje.

Parodoje „Baldai. Interjeras. Dizainas 2018“ dalyvavo daugiau kaip 150 dalyvių ir apsilankė apie 23 tūkst. svečių iš Lietuvos, Italijos, Prancūzijos, Latvijos, Lenkijos, Baltarusijos, Vokietijos, Ukrainos ir kt. Daugiausiai paroda susilaukė baldų pramonės atstovų, taip pat interjero dizainerių ir architektų.

Pranešimą paskelbė: Lina Valantiejūtė, UAB „Idea Prima“

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Naujakuriams skirtame renginyje „Būsto mugė“ lankytojų laukia namų apdailos centro „Unideco“ pristatomi išbaigti netradiciniai vonios bei svetainės kambario interjerai. Visa ekspozicija sutalpinta į mažas, vos 15 kv.m. erdves, kuriose kūrybiškai panaudotos apdailos medžiagos, dominuoja ryškesni spalviniai ir tekstūriniai sprendimai. Originalaus stendo autorė dizainerė Agnė Ramonaitė pasakoja, kad drąsesnes idėjas galima pritaikyti kiekviename interjere, tačiau klientai […]

  Straipsniai »

„Ignitis grupė“ aukcione pardavė NT objektų už 446 tūkst. eurų

Tarptautinei energetikos bendrovei „Ignitis grupė“ priklausanti įmonė „NT Valdos“ spalio 17 d. įvykusiame aukcione pardavė du nekilnojamojo turto objektus Marijampolėje ir Trakuose, kurių bendra pardavimo kaina siekia 446 tūkst. eurų, įskaitant PVM. Aukcioną organizavo tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“. Sporto g., Marijampolėje, esantis pastatas buvo parduotas už pradinę 288 tūkst. eurų, įskaitant PVM, kainą. […]

  Straipsniai »
Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Į ekonominio bei socialinio gyvenimo avansceną įžengianti naujoji dabartinių trisdešimtmečių karta atsineša savo mentalitetą, kurį suformavo laisvos ir pasauliui atviros visuomenės gyvenimo principai. Jis pasižymi kitokiu požiūriu į save ir į kitus, bendravimo kultūra, savitais poreikiais, kurie apima visas sritis. Kompanijos „2L Architektai“ architektė Viktorija Kirejevaitė pastebi, kad urbanistikoje didėja prioritetas viešosioms erdvėms, šalia socialinės paskirties objektų formuojasi […]

  Straipsniai »
Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų nekilnojamojo turto projektų vystymo viena didžiausių NT vystymo įmonių Lietuvoje pristato visą jos patirtį ir filosofiją vienijantį naują prekės ženklą „Homa“. Nuo 2007 m. nekilnojamojo turto vystymu užsiimanti komanda yra puikiai žinoma vilniečiams. Anksčiau vystomų projektų rėmuose prisistatyti linkusi komanda naujuose ir sparčiausiai augančiuose Vilniaus miesto miegamuosiuose bei centro rajonuose yra išvysčiusi […]

  Straipsniai »