Tiems, kurie pirmą kartą susiduria su būsto pardavimu ar pirkimu, tai atrodo tarsi aukštoji matematika. Visgi pardavimas nėra sudėtingas,daugiau dėmesio reikia tik surasti pirkėją, jį sužavėti ir įtikinti, jog tai yra jam tinkantis būstas. Kaip tai padaryti?
Namu skelbimai neturi būti bejausmiai ir pilki, o pirkėjai atbaidomi padžiautų kojinių. Todėl pasidalinsime keliais patarimais, kurie atrodo tokie paprasti, tačiau išties dažnai pamirštami ir ignoruojami.
Pakeiskite senas nuostatas
Esama tam tikrų senų nuostatų, kurios parodo pardavėjų atsainumą „Kiekvienas namas turi savo pirkėją“, „Kas norės tas apžiūrės ir pasidomės“ ir pan. Turint tokias nuostatas galvoje nėra stengiamasi parduoti kuo greičiau, o tiesiog laukiama, kol netyčia susišypsos sėkmė. O ji gali į jūsų pusę atsisukti tik po kelių metų.
Todėl jei apsisprendėte parduoti namą, o ne „įdėti skelbimą ir pabandyti“, tuomet imkitės ryžtingų veiksmų.
Sukurkite jaukią namų atmosferą
Ilgai gyvenant vienoje vietoje susikuria lengva netvarka, tam tikri daiktai visuomet atsiranda po ranka, ant palangės „reanimuojamos“ leisgyvės gėlės, dviejų vietų garaže telpa vos vienas automobilis, nes puse vietos užima senos dažų skardinės ir žvejybos rinkiniai. Tai nieko blogo gyvenant, tačiau parduodant būstą, reikėtų gerai apgalvoti kaip jis atrodo pašalinėmis akimis.
Pardavimas – geras pretekstas generalinei tvarkai. Išmeskite daiktus kurie nepuošia namų ir kurių neplanuojate persivežti į naujus namus. Neapkraukite namų įvairiomis bereikšmėmis smulkmenomis, verčiau pamerkite puokštę šviežių gėlių.
Skirkite dėmesio nuotraukoms
Potencialūs pirkėjai dažnai pirmiau perverčia nuotraukas, o tik vėliau skaito tekstu. Todėl namų skelbimai be nuotraukų – pats blogiausias sprendimas. Pirmiausia, pateikite namą įvairiais rakursais: iš priekio, iš vidinio kiemo, nufotografuokite patį vidinį kiemą ar sodą, tuomet viduje kiekvienam kambariui ar atskirai erdvei skirkite dar po vieną ar dvi fotografijas.
Gražias ir patrauklias nuotraukas kuo puikiausiai galima padaryti ir mobiliuoju telefonu, tačiau jei turite galimybę, užfiksuokite erdvių išskirtinumą profesionaliu fotoaparatu, galbūt net pasiprašykite labiau fotografijoje nusimanančių žmonių pagalbos.
Nepamirškite ir tekstų
Nekilnojamo turto skelbimų tekstai susideda iš dviejų dalių – techniniai, kurie apibūdina komunikacijas, išplanavimo ypatumus ir pan. Bei grožiniai, kuriais siekiama perteikti tą jausmą, kuris apima gyvenant šiuose namuose.
Tinkamai aprašius tekstus pritraukiama daugiau dėmesio. Be to, jei pastebite, jog skambučių metu kartojasi tam tikri klausimai, kurie neaptarti skelbimo tekste – galbūt būtų naudinga atsakymus į dažniausiai pasitaikančius klausimus aprašyti ir skelbime.
Ketvirtadienį Seimas priėmė Statybos, Teritorijų planavimo, Teritorijų planavimo, statybos ir žemės naudojimo valstybinės priežiūros bei Architektūros įstatymų pataisas, leisiančias užtikrinti statybos procesų efektyvumą, teisėtumą ir skaidrumą. Šios pataisos priimtos atsižvelgus į parlamentinės kontrolės ir darbo grupių išsakytas pastabas. Nuo gegužės 1 d., o ne nuo lapkričio 1 d., įsigalios reglamentavimas, kad nekilnojamojo turto registre registruotiems […]
Lietuvos gyventojai labiausiai linkę dirbti iš ofiso arba hibridiniu būdu. Bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta reprezentatyvi visuomenės apklausa parodė, kad vos 10 proc. gyventojų dirba vien tik nuotoliniu būdu, iš namų, 12 proc. teigia derinantys darbą iš namų ir biure, o beveik trečdalis (31 proc.) respondentų dirbti kasdien eina į biurą. Likusieji šiuo metu nedirba (24 […]
Prieš kelis mėnesius Trakai praturtėjo nauja kultūros erdve – buvusioje senojoje klebonijoje duris atvėrė meno galerija „Fojė“. Pasak tvarkybos darbus organizavusių Kultūros infrastruktūros centro (KIC) specialistų, visada malonu žinoti, kad naujam gyvenimui prikeltas pastatas nebus vėl užmirštas, kad jis taps renginių, žmonių susibūrimo vieta. Trakų Švč. Mergelės Marijos Apsilankymo bažnyčios statinių komplekso klebonijos pastato tvarkybos […]
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Galio Group“ pasirašė dar tris patalpų nuomos sutartis Klaipėdos Baltijos prospekte besikuriančiame prekybos ir paslaugų miestelyje „Stock-O“. Sinergiją su sporto prekių parduotuve „Decathlon“ sukurs pirmasis Klaipėdoje crossfit sporto klubas, taip pat pasipildė interjero ir švaros prekių pasiūla. „Stock-O“ prekybos miestelio statybas „Galio Group“ užbaigs šių metų rudenį. Klaipėdos Baltijos prospekte, šalia […]