Nemokami skelbimai – universali pardavimo-pirkimo priemonė

Nemokami skelbimai – universali pardavimo-pirkimo priemonė

nekilnojamas turtasVisi siekia finansinės laisvės. Tačiau ji užsibaigia įsigijus vieną kitą naują daiktą namams ar buičiai. Todėl natūralu, jog žmonės siekiantys sutaupyti pradeda žvelgti į pirkimą kiek kitaip. Nemažai žmonių norinčių įsigyti tam tikrų daiktų, tačiau, negalėdami sau leisti didelės prabangos pirkti naujus daiktus ar turėdami kitokių prioritetų, ieško kaip galėtų įsigyti iš antrų rankų. Juk visi žinome, kad naujas daiktas iškeliavęs iš parduotuvės iškart netenka trečdalio vertės. O taip pat namuose dulkantis daiktas nesukuria jokios vertės, tad geriau jį parduoti. Visus šie asmenys susitinka nemokamų skelbimų portaluose, kurie yra puiki priemonė pirkti ir parduoti.

Nemokami skelbimai patrauklūs jau vien dėl to, kad yra nemokami. Štai turgaus prekeivis savo prekes pardavinėja vietoje, už kurią sumokėjo atitinkamą sumą. Na, o asmuo, skelbimų portaluose siūlantis, pavyzdžiui, rūbus,vos truputį panaudotą skrudintuvę ar nenaudojamą sofą neišleido nė cento. Tai reiškia, jog grynasis pelnas bus didesnis. Dar viena teigiama savybė – skelbimus galima talpinti į daugybę svetainių. Turgaus prekeivis vienu metu juk nebūtų skirtinguose turguose, tiesa? Na, o internetinės prekybos atveju tai įmanoma.

Galima teigti, kad nemokami skelbimai yra universali priemonė. Čia žmonės ieško, siūlo ir tiesiog dairosi. Čia galima rasti telefoną ar automobilį bei parduoti namą. Čia įmanoma susirasti antrąją pusę ar darbą. Žodžiu, tokie skelbimai apima pačias įvairiausias sritis. Na, o tai, jog tinklalapiuose lankosi daugybė vienokių ar kitokių interesų vedinų internautų, reiškia puslapių populiarumą. Populiarus puslapis – didesnė tikimybė kažką parduoti ar rasti poreikius atitinkančią prekę.

Nors yra nemažai skelbimų portalų, kur karaliauja prekės nuo a iki z, tačiau kai kurioms sritims sukurta ir teminių svetainių. Geriausias pavyzdys – nekilnojamas turtas. Jų skelbimai dažniausiai talpinami ir peržiūrimi specializuotuose NT portaluose. Jie itin populiarūs. Kuo toliau, tuo daugiau žmonių naujo būsto ieško, perka ar parduoda būtent tokiu būdu. Niekas nepaneigs, jog tai patogu ir praktiška.

Siekiant pradžioje paminėtos finansinės laisvės labai svarbu, kaip skelbimas atrodys. Nemokami skelbimai šiuo požiūriu labai skiriasi, mat vieni talpintojai bendram vaizdui skiria daugiau dėmesio, kiti mažiau. Kalbant apskritai, klientus pritraukia geros nuotraukos bei gražus aprašymas. Kai skelbimas atrodo patraukliai, tuomet pirkėjui kyla didesnis noras paskambinti. Todėl labai svarbi taisyklinga rašyba. Žinoma, nereikėtų pamiršti nurodyti teisingų kontaktinių duomenų, kad potencialūs pirkėjai nesikankintų negalėdami susisiekti.

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Naujakuriams skirtame renginyje „Būsto mugė“ lankytojų laukia namų apdailos centro „Unideco“ pristatomi išbaigti netradiciniai vonios bei svetainės kambario interjerai. Visa ekspozicija sutalpinta į mažas, vos 15 kv.m. erdves, kuriose kūrybiškai panaudotos apdailos medžiagos, dominuoja ryškesni spalviniai ir tekstūriniai sprendimai. Originalaus stendo autorė dizainerė Agnė Ramonaitė pasakoja, kad drąsesnes idėjas galima pritaikyti kiekviename interjere, tačiau klientai […]

  Straipsniai »

„Ignitis grupė“ aukcione pardavė NT objektų už 446 tūkst. eurų

Tarptautinei energetikos bendrovei „Ignitis grupė“ priklausanti įmonė „NT Valdos“ spalio 17 d. įvykusiame aukcione pardavė du nekilnojamojo turto objektus Marijampolėje ir Trakuose, kurių bendra pardavimo kaina siekia 446 tūkst. eurų, įskaitant PVM. Aukcioną organizavo tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“. Sporto g., Marijampolėje, esantis pastatas buvo parduotas už pradinę 288 tūkst. eurų, įskaitant PVM, kainą. […]

  Straipsniai »
Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Į ekonominio bei socialinio gyvenimo avansceną įžengianti naujoji dabartinių trisdešimtmečių karta atsineša savo mentalitetą, kurį suformavo laisvos ir pasauliui atviros visuomenės gyvenimo principai. Jis pasižymi kitokiu požiūriu į save ir į kitus, bendravimo kultūra, savitais poreikiais, kurie apima visas sritis. Kompanijos „2L Architektai“ architektė Viktorija Kirejevaitė pastebi, kad urbanistikoje didėja prioritetas viešosioms erdvėms, šalia socialinės paskirties objektų formuojasi […]

  Straipsniai »
Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų nekilnojamojo turto projektų vystymo viena didžiausių NT vystymo įmonių Lietuvoje pristato visą jos patirtį ir filosofiją vienijantį naują prekės ženklą „Homa“. Nuo 2007 m. nekilnojamojo turto vystymu užsiimanti komanda yra puikiai žinoma vilniečiams. Anksčiau vystomų projektų rėmuose prisistatyti linkusi komanda naujuose ir sparčiausiai augančiuose Vilniaus miesto miegamuosiuose bei centro rajonuose yra išvysčiusi […]

  Straipsniai »