Nekilnojamojo turto vystytoja „Rinvest“: Dažniausias pirkėjų klausimas, ar nestos projektai

1

Nekilnojamojo turto vystytoja „Rinvest“: Dažniausias pirkėjų klausimas, ar nestos projektai

Atnaujinus notarų darbą, nekilnojamojo turto vystymo bendrovė „Rinvest“ jau skaičiuoja vėl pasirašomas nekilnojamo turto pirkimo-pardavimo sutartis ir vardija dažniausiai pirkėjų šiuo metu užduodamus klausimus.

„Per pirmąsias dvi karantino savaites nekilnojamojo turto (NT) rinkos situacija pasikeitė. Jaučiame nerimą ir iš pirkėjų, tačiau džiugina vėl pasirašomos sutartys – naujo projekto Užupyje „Vilniaus Monmartras“ pardavimai prasidėjo prieš porą savaičių, o jau matome pirmąsias sutartis. Dažniausiai esami ar būsimi pirkėjai teiraujasi, ar statybos nestos. Taip pat neretas skambinančiųjų ar rašančiųjų elektroniniu paštu klausimas, ar notarai gali pasirašyti visas sutartis“, – pasakoja nekilnojamojo turto vystymo bendrovės „Rinvest“ direktorė Inga Račevska.

„Nors rinkoje matyti dūsavimo, projektų stabdyti tikrai neplanuojame. Maža to, nusprendėme neatidėlioti ir savo naujo prekės ženklo bei identiteto pristatymo. Tad šią savaitę socialiniuose tinkluose startavome su reklamine kampanija „Paprasta tampa nepaprasta“ – tokia yra ir pagrindinė mūsų naujojo identiteto žinutė. Norime parodyti, jog kiekvienam iš mūsų paprasti kasdieniai dalykai tampa visai nepaprastais, kai gyvename savo gyvenimo būdui pritaikytoje aplinkoje“, – teigia I. Račevska.

Naujasis įmonės logotipas yra sukurtas iš skirtingo storio raidžių ir geometrinių formų, o pagrindiniu simboliu pasirinktas namas, kuris simbolizuoja ir atspindi įmonės veiklos sritį. Naująjį identitetą „Rinvest“ kūrė drauge su rinkodaros ir komunikacijos agentūra „Pragmatikai“.

„Naujojo įmonės paiešką po septynerių intensyvių veiklos metų pradėjome dar pernai. Paprasta tampa nepaprasta – su tokiu šūkiu ir užsidegimu nuo šiandien prisistatome nekilnojamojo turto rinkoje. Save matome kaip vystytojus, kuriančius projektus, kuriuose kiekvienas gali gyventi būtent taip, kaip ir svajojo“, – apie naują viziją pasakoja nekilnojamojo turto vystymo bendrovės direktorė.

Nuo 2012 m. „Rinvest“, įgyvendino daugiau nei 30 įvairių naujos statybos butų, kotedžų ir gyvenamųjų namų projektų.

„Mes savo potencialiems klientams, partneriams, rangovams ir subrangovams jau ne pirmus metus rodome, jog „Rinvest“ neįmanoma padaro įmanomu. Su nauju prekės ženklo identitetu tai norime pasakyti dar garsiau ir drąsiau,“ –  teigia I. Račevska.

Įmonės rinkodaros projektų vadovė Asta Rusteikaitė pasakoja, jog pirmosios komunikacinės kampanijos, kuria bus pristatomas naujasis „Rinvest“ veidas, pagrindiniu simboliu pasirinkta plyta: „Plyta – tai paprastumas. Tačiau tai nėra tik plyta, jei ji yra jūsų namo sienoje. Todėl mes pasirinkome papasakoti istoriją apie plytą, esančią būtent jūsų namuose. Namuose, kuriuose patiriate gražiausias akimirkas. Namuose, kuriuos „Rinvest“ sukūrė jums, kad galėtumėte gyventi taip, kaip ir svajojote. Tuomet ta paprasta plyta tampa išties nepaprasta.“

Pranešimą paskelbė: Evelina Mišeikytė, Komunikacijos agentūra „Penkiolika minučių iki vidurnakčio“

Rekomenduojame

„SBA Urban“ strategija: 400 mln. eurų investicijos, unikalios koncepcijos ir globali plėtra

„SBA Urban“ strategija: 400 mln. eurų investicijos, unikalios koncepcijos ir globali plėtra

SBA Grupės valdoma nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „SBA Urban“ (anksčiau – „Urban Inventors“) patvirtino naują ilgalaikę veiklos strategiją, kurioje numato plėtoti naujas, globalų potencialą turinčias investicijų į nekilnojamąjį turtą kryptis. Bendradarbiaujant su pasaulinio lygio architektais šiuo metu kuriamos inovatyvios koncepcijos, pagal kurias bus vystomi Baltijos šalyse įsigyti žemės sklypai. Per penkerius metus bendrovė planuoja […]

Apklausa: kiek lietuviams užtrunka įsirengti būstą ir persikelti į naujus namus?

Apklausa: kiek lietuviams užtrunka įsirengti būstą ir persikelti į naujus namus?

Beveik trečdalis (31 proc.) lietuvių mano galintys būstą įsirengti patys, ir tik kiek daugiau nei dešimtadalis (13 proc.) planuoja kreiptis į interjero dizainerius. 26 proc. naujakurių teigia atsisakantys profesionalių interjero konsultacijų, nes jos jiems per brangios. Šiuos lietuvių įpročius įsirenginėjant namus atskleidė darnios miestų plėtros ir statybų bendrovės „YIT Lietuva“ iniciatyva atliktas tyrimas. Interjero dizainerė […]

Baltijos šalių gyventojų apetitas naujam būstui nemažėja

Baltijos šalių gyventojų apetitas naujam būstui nemažėja

„Luminor“ banko atlikta Baltijos šalių šeimų, auginančių nepilnamečius vaikus, apklausa rodo, kad daugiau nei penktadalis šeimų planuoja įsigyti naują būstą per artimiausius 2–5 metus. Tačiau beveik pusė Lietuvos, Latvijos ir Estijos šeimų teigia, kad naujo būsto pirkimui trukdo per mažos šeimos pajamos arba nepakankamos santaupos pradiniam būsto paskolos įnašui sumokėti. „Luminor“ banko apklausos rezultatai rodo, […]

Kelių direkcija dalį savo paslaugų perkels į elektroninę erdvę

Kelių direkcija dalį savo paslaugų perkels į elektroninę erdvę

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) dalį teikiamų paslaugų perkels į elektroninę erdvę. Šiuo tikslu bus kuriamas Elektroninių paslaugų portalas, kurio dėka Kelių direkcijos klientams greitai ir kokybiškai bus suteiktos paslaugos: vykdant darbus išduotas leidimas riboti eismą valstybinės reikšmės keliuose, suteiktas leidimas naudotis valstybinės reikšmės keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto […]