Šiandien, gegužės 16 d., oficialiai atidarytas Vievio (Paparčių) viadukas. Renginyje dalyvavo susisiekimo ministras Marius Skuodis, Seimo nariai, Elektrėnų meras, AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir rangovų atstovai.
„Tai buvo bene blogiausios būklės tiltas visų tiltų ir viadukų sąraše, dėl to džiaugiuosi, kad šis ne vienerius metus atidėliotas saugumo klausimas pagaliau išspręstas. Iki metų pabaigos dar bus sutvarkyta pervaža ir pradėtas tvarkyti šalia esantis prastos būklės Alesninkų viadukas per geležinkelį. Tokiu būdu užtikrinant Vievio gyventojų ir svečių saugumą dešimtmečiams į priekį. Nuosekliai judame naikindami šias piktžaizdes visame tiltų ir viadukų tinkle“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus patarėjo Remigijaus Lipkevičiaus, įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, susisiekimas dabar patogesnis ir saugesnis visiems eismo dalyviams. Vievio miesto ar Vievio apylinkių gyventojams nuo šiol kelionės taip pat tapo trumpesnės, nes nebereikia naudotis apylankomis, kuriomis eismas buvo kreipiamas vykdant viaduko rekonstravimo darbus.
Naujojo Vievio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos) projektas įgyvendintas mėnesiu anksčiau, nei buvo numatyta sutartyje, o viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis vairuotojai galėjo naudotis jau nuo pernai metų gruodžio.
2021 m. pabaigoje senasis viadukas buvo pilnai nugriautas, o vietoj jo iškilo naujas, šiuolaikinius standartus atitinkantis statinys. Visuomenės patogumui rekonstruoti jungiamieji keliai, įrengti takai pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmo slopinimo užtvaros (akustinės sienos), apšvietimas, buvusios sankryžos rekonstruotos į saugesnes, žiedines sankryžas. Viso projekto vertė siekia 11,8 mln. eurų.
Pradėjus vykdyti projektą, senojo viaduko būklė buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, juo galėjo važiuoti tik riboto svorio sunkiasvoris transportas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas buvo pirmoje eilės vietoje.
Šiais metais taip pat planuojama pradėti kapitališkai tvarkyti valstybinės reikšmės kelyje Nr. 4717 Vievis–Kazokiškės–Paparčiai–Žasliai 0,78 km esantį (Alesninkų) viaduką per geležinkelį. Tvarkant šį blogos būklės viaduką eismas bus leidžiamas viena puse, kol bus remontuojama kita viaduko pusė. Kai bus sutvarkyta viena pusė, ja bus leidžiamas eismas, kol bus tvarkoma likusi viaduko pusė. Planuojama, kad šiais metais pradėjus tvarkymo darbus, jie bus baigti 2024 m.
Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklauso 1547 tiltai ir viadukai. Iš jų 72 vertinami kaip blogos būklės. 2022 m. Lietuvos valstybinės reikšmės keliuose buvo sutvarkytas 41 tiltas bei viadukas, šiemet planuojama sutvarkyti 27, o 2024 m. – 35 tiltus ir viadukus.
Daugiau informacijos:
Aušra Ramoškaitė
Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyrius
Tel. +370 5 232 96 28, mob. tel. +370 656 76 508
El. p. ausra.ramoskaite@lakd.lt
Pranešimą paskelbė: Saulius Jansonas, Lietuvos automobilių kelių direkcija
Akcinė bendrovė Lietuvos automobilių kelių direkcija informuoja, kad įgyvendinant magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruože nuo 99,03 iki 100,47 km esančio vidurinio A. Meškinio (Kleboniškio) tilto per Nerį rekonstravimo projektą, nuo šių metų birželio 5 d. iki birželio 30 d. bus uždarytas nusukimas atvažiuojant nuo Vilniaus A1 keliu į Jonavos gatvę, kadangi bus vykdomi jungiamojo kelio […]
Nesandari stogo danga ir vandens nuvedimo sistema, savaiminiai augalai ant pastato, drėgmės pažeisti konstrukcijų elementai – tokios ir panašios problemos kamuoja daugelį vertingų istorinių Lietuvos pastatų. Šią situaciją gerai žino Kultūros infrastruktūros centro Kultūros paveldo prevencinės priežiūros ir konsultavimo grupės „FIXUS Mobilis“ specialistai, sulaukiantys pagalbos šauksmo iš įvairių Lietuvos regionų. „Nesandarios stogo dangos, vandens nuvedimo […]
Išankstiniais nekilnojamojo turto projektų valdymo ir NT paslaugų kompanijos „Citus“ analitikų duomenimis, gegužę Vilniuje susitarta dėl 252 naujų butų ir kotedžų (antras geriausias rezultatas šiemet), o laikinojoje sostinėje – dėl 49. Naujų būtų ir kotedžų įsigijimo sandorių kiekis didžiausiuose šalies miestuose pratęsia pozityviai stabilią tendenciją. „Citus“ analitikai pastebi, jog, nepaisant augančio Euribor, būsto rinka išlieka […]
Vienos didžiausių Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovių „Realco“ duomenimis, šių metų gegužės mėnesį Vilniaus pirminėje NT rinkoje parduoti 204 būstai ir fiksuoti 8 sutarties nutraukimai. 112 būstų parduota ekonominiame, 87 vidutiniame ir 5 prestižiniame segmente. „Palyginti su balandžiu, kai buvo nupirktas 191 būstas, gegužę stebėtas vos didesnis pirkėjų aktyvumas – parduota 7 proc. daugiau būstų […]
Statybų sektorius sukuria daugiau nei trečdalį visų klimato kaitą skatinančių dujų. Dėl to inovacijoms atviros šalys gręžiasi link tvaresnės statybinės medžiagos – betoną ir plieną keičia mediena. Tačiau Lietuvoje koją tokiai statybai kiša priešgaisrinės saugos reikalavimai. „Tyrimai rodo, kad net 39 procentus pasaulinių šiltnamio dujų emisijų sugeneruoja statybų sektorius. Todėl išvengti statybų poveikio klimatui – […]
Gegužės 31 d., Vilnius. Latvijos statybinės technikos nuomos lyderė ir viena didžiausių Baltijos šalyse veikiančių šio sektoriaus bendrovių, „Storent Holdings“, savo tinklalapyje ir „Nasdaq Riga“ akcijų biržoje paskelbė viešą obligacijų siūlymą. „Storent Investments“ pirmąją obligacijų emisiją išplatino dar 2017 metais. Dabar prasideda ir „Storent Holdings“ obligacijų platinimas. Investicija į „Storent“ – tai investicija į modernių, […]