Lietuva prieš mėnesį tapo viena iš devynių rinkų, kur veikia „Bonami“ – prekybos baldais ir namų interjero detalėmis milžinė iš Čekijos. Tuomet šios bendrovės vadovai ambicijų Lietuvoje neslepė ir teigė, kad per trejus metus „Bonami“ turėtų tapti viena iš trijų populiariausių šalyje veikiančių internetinių baldų ir namų apstatymo parduotuvių. Užmojai dideli, bet, panašu, ne iš piršto laužti – lietuviai užplūdo „Bonami“ jau per pirmą veiklos mėnesį, o prekybos rezultatai viršijo optimistiškiausius lūkesčius.
„Bonami“ teigimu, Lietuva yra yra sėkmingiausia iš keturių naujų rinkų, į kurias šių metų rudenį įžengė čekų bendrovė. Čia pardavimo tikslai, kurie buvo numatyti 2021 m. ketvirtam ketvirčiui, buvo pasiekti jau per pirmąjį veiklos mėnesį.
Vieno didžiausių Europoje prekybos baldais ir namų interjero detalėmis tinklo atstovai sako tikintys, kad šitas rezultatas atspindi tiek organišką vartotojų susidomėjimą interjero prekių grupe, tiek „Bonami“ privalumus – platų asortimentą, lankstų prekių grąžinimą, rinkoje naujus gamintojus ir prekių ženklus.
Pasak „Bonami“ generalinio direktoriaus Pavelo Vopařilo, bendrovė Lietuvą pasirinko dėl patogios geografinės padėties, gerai išvystytos interneto infrastruktūros ir įžvelgiamo didelio paklausos potencialo.
„Lietuva yra gana arti Čekijos, todėl plėtra nereikalaus didelių logistinių pokyčių. Šią šalį matome kaip didelį potencialą turinčią rinką, kuria labai tikime. Be to, Lietuvoje yra labai gerai išvystyta interneto infrastruktūra ir elektroninė prekyba, todėl dauguma čia gyvenančių žmonių gali būti potencialūs mūsų elektroninės parduotuvės klientai“, – sakė „Bonami“ vadovas P. Vopařilas.
Pasak jo, ieškodama naujų galimybių plėtrai „Bonami“ komanda atkreipė dėmesį ne tik į Lietuvos, bet ir didelį potencialą turinčias Latvijos, Slovėnijos ir Kroatijos rinkas.
„Bonami“ plėtra į minėtas šalis reiškia, kad užsienio rinkų, kuriose veikia „Bonami“, padaugėjo du kartus, palyginti su iki tol buvusiu kiekiu. Tad vien šiais metais įmonė padvigubino savo centrinio sandėlio Prahoje plotą iki beveik 40 tūkst. kvadratinių metrų, siekdama užtikrinti prekių pasiūlą ir asortimentą. Pastarasis prieš artėjančias didžiąsias žiemos šventes išplėstas net iki 20 tūkst. prekių, paruoštų greitai pristatyti. Iš viso „Bonami“ savo klientams gali pasiūlyti 45 tūkst. prekių.
„Plėtra yra didelis iššūkis kiekvienai bendrovei. Ypač Europoje, kur tarptautinė įmonė turi išmokti, kad kiekviena rinka yra unikali ir jai reikia individualaus požiūrio, o tai reikalauja lankstumo ir gebėjimo pergrupuoti organizacinę struktūrą. Tad kiekvienoje naujoje rinkoje buriame atskiras komandas, žinančias vietos savitumus ir galinčias sukurti geriausiai tuos poreikius atitinkančias paslaugas“, – teigė „Bonami“ generalinis direktorius P. Vopařilas.
Užsibrėžtų ambicingų tikslų, kurių siekiant teks pasistumdyti su rinkos senbuviais, pasak įmonės vadovo, bus siekiama orientuojantis į klientus – siūlant jiems platų prekių asortimentą, daug dėmesio skiriant kokybiškam ir patogiam aptarnavimui, sudarant lanksčias prekių grąžinimo sąlygas.
„Norime būti savo klientų partneriu, kuris atneša naujų idėjų ir tendencijų iš viso pasaulio, be didelių rūpesčių padeda sukurti išskirtinį namų interjerą. O kad viskas būtų dar paprasčiau, sudarome galimybę be jokio paaiškinimo grąžinti prekes originaliose pakuotėse ištisus metus, užtikriname greitą prekių pristatymą, taip pat sudarome galimybę konsultuotis su dizaineriais ir užsisakyti unikalius baldus, kurių gamyba pasirūpiname mes“, – sakė P. Vopařilas.
Ilgametė „Bonami“ veiklos patirtis rodo, kad apie 80 proc. bendrovės el. parduotuvėje užsakytų prekių būna pristatomos per 2–4 dienas, o pristatymo procesas pradedamas vos per 5 valandas po užsakymo pateikimo.
2013 m. įkurta bendrovė „Bonami“ šiuo metu veikia jau devyniose rinkose, o ilgiausiai prekybą plėtoja Čekijoje ir keturiose užsienio rinkose – Lenkijoje (nuo 2014 m.), Slovakijoje (nuo 2015 m.), Rumunijoje (nuo 2016 m.) ir Vengrijoje (nuo 2018 m.).
Čekijoje, Lenkijoje ir Slovakijoje „Bonami“ šiuo metu yra populiariausių parduotuvių trejetuke savo rinkos segmente.
Pranešimą paskelbė: Komunikacijos agentūra „NOVA MEDIA“ , Nova media
Nekilnojamojo turto plėtros bendrovė „Darnu Group“ baigė „Vilniaus verslo parko“ statybas sostinės Gariūnų gatvėje. Į 8200 kv. metrų ploto prekybinių ir sandėliavimo patalpų (angl. stock-office) kompleksą įmonė investavo 13 mln. eurų. „Didžiuliu privalumu čia jau veikiančios ar galimybe įsikurti besidominčios įmonės laiko itin patogią patalpų lokaciją šalia pagrindinių miesto arterijų bei kokybines patalpų charakteristikas, išskiriančias […]
Šiaulių rajone 2024 m. rugsėjo 24 d. oficialiai atidarytas modernus maisto ir virtuvės atliekų perdirbimo cechas, kurio tikslas – efektyviai mažinti atliekų kiekį sąvartynuose bei sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas. Generalinis objekto rangovas – įmonė „RASEINIŲ STATYBA“, įrangą projektavo ir tiekė „UGIRA“. Tokio pobūdžio maisto atliekų apdorojimo cechas – jau antrasis Lietuvoje. Atidarymo ceremonijoje […]
Vilniaus rajone, Didžiojoje Riešėje, gruodžio 6 d. iškilmingai įkasta simbolinė kapsulė, žyminti naujos Šiaurės licėjaus statybų etapo pradžią. Ši inovatyvi ir moderni mokykla ir darželis su baseinu mažiesiems mokytis plaukti jau 2025 m. rugsėjį duris atvers vaikams iš aplinkinių rajonų – Bajorų, Jeruzalės, Didžiųjų Gulbinų, Balsių, Tarandės, Bendorėlių ir kitų sparčiai augančių šiaurinės Vilniaus dalies […]
Ignas Lesauskas, architektūros studijos „nytt“ architektas Iki 2013 m. mažėjęs gyventojų skaičius Palangoje stabilizavosi, o nuo 2018 m. ėmė sparčiai augti. Staiga suaktyvėjo nekilnojamojo turto rinka, o Palangą iš naujo pamėgo ne tik Lietuvos turistai, bet ir vis daugiau naujakurių iš įvairių šalies regionų bei netgi „skaitmeniniai klajokliai“ iš viso pasaulio. Tai nulėmė aktyvi bendruomenė, kuri […]
„Adampolis Group“, įtvirtinusi savo pozicijas kaip oficiali „MAN Truck & Bus“ atstovė Lietuvoje ir Suomijoje, pradeda ambicingą plėtros projektą Kaune. Statomame naujame verslo komplekse bus sutelktos visos įmonių grupės paslaugos, o jame įsikursianti „MAN Truck & Bus Lietuva“ atstovybė taps vienu didžiausių MAN aptarnavimo centrų Europoje. „Adampolis Group“ yra viena didžiausių komercinio transporto bei specialiosios […]
Gruodžio 3 d. jau daugiau nei tris dešimtmečius minima Tarptautinė žmonių su negalia diena. Nors tądien primenama apie būtinybę užtikrinti lygias galimybes kiekvienam visuomenės nariui, taip pat ir viešojoje infrastruktūroje, visuomeniniai pastatai vis dar nėra visiškai pritaikyti judėjimo negalią turintiems žmonėms. Ekspertės Virginija Rimšelienė ir Ramunė Šidlauskaitė atskleidžia, ko būtina imtis norint pagerinti esamą situaciją […]