Lietuviai išlaidauja nesivaržydami – nauja interjero parduotuvė ketvirčio rezultatus pasiekė per mėnesį

Lietuviai išlaidauja nesivaržydami – nauja interjero parduotuvė ketvirčio rezultatus pasiekė per mėnesį

Lietuva prieš mėnesį tapo viena iš devynių rinkų, kur veikia „Bonami“ – prekybos baldais ir namų interjero detalėmis milžinė iš Čekijos. Tuomet šios bendrovės vadovai ambicijų Lietuvoje neslepė ir teigė, kad per trejus metus „Bonami“ turėtų tapti viena iš trijų populiariausių šalyje veikiančių internetinių baldų ir namų apstatymo parduotuvių. Užmojai dideli, bet, panašu, ne iš piršto laužti – lietuviai užplūdo „Bonami“ jau per pirmą veiklos mėnesį, o prekybos rezultatai viršijo optimistiškiausius lūkesčius.

„Bonami“ teigimu, Lietuva yra yra sėkmingiausia iš keturių naujų rinkų, į kurias šių metų rudenį įžengė čekų bendrovė. Čia pardavimo tikslai, kurie buvo numatyti 2021 m. ketvirtam ketvirčiui, buvo pasiekti jau per pirmąjį veiklos mėnesį.

Vieno didžiausių Europoje prekybos baldais ir namų interjero detalėmis tinklo atstovai sako tikintys, kad šitas rezultatas atspindi tiek organišką vartotojų susidomėjimą interjero prekių grupe, tiek „Bonami“ privalumus – platų asortimentą, lankstų prekių grąžinimą, rinkoje naujus gamintojus ir prekių ženklus.

Pasak „Bonami“ generalinio direktoriaus Pavelo Vopařilo, bendrovė Lietuvą pasirinko dėl patogios geografinės padėties, gerai išvystytos interneto infrastruktūros ir įžvelgiamo didelio paklausos potencialo.

„Lietuva yra gana arti Čekijos, todėl plėtra nereikalaus didelių logistinių pokyčių. Šią šalį matome kaip didelį potencialą turinčią rinką, kuria labai tikime. Be to, Lietuvoje yra labai gerai išvystyta interneto infrastruktūra ir elektroninė prekyba, todėl dauguma čia gyvenančių žmonių gali būti potencialūs mūsų elektroninės parduotuvės klientai“, – sakė „Bonami“ vadovas P. Vopařilas.

Pasak jo, ieškodama naujų galimybių plėtrai „Bonami“ komanda atkreipė dėmesį ne tik į Lietuvos, bet ir didelį potencialą turinčias Latvijos, Slovėnijos ir Kroatijos rinkas.

„Bonami“ plėtra į minėtas šalis reiškia, kad užsienio rinkų, kuriose veikia „Bonami“, padaugėjo du kartus, palyginti su iki tol buvusiu kiekiu. Tad  vien šiais metais įmonė padvigubino savo centrinio sandėlio Prahoje plotą iki beveik 40 tūkst. kvadratinių metrų, siekdama užtikrinti prekių pasiūlą ir asortimentą. Pastarasis prieš artėjančias didžiąsias žiemos šventes išplėstas net iki 20 tūkst. prekių, paruoštų greitai pristatyti. Iš viso „Bonami“ savo klientams gali pasiūlyti 45 tūkst. prekių.

„Plėtra yra didelis iššūkis kiekvienai bendrovei. Ypač Europoje, kur tarptautinė įmonė turi išmokti, kad kiekviena rinka yra unikali ir jai reikia individualaus požiūrio, o tai reikalauja lankstumo ir gebėjimo pergrupuoti organizacinę struktūrą. Tad kiekvienoje naujoje rinkoje buriame atskiras komandas, žinančias vietos savitumus ir galinčias sukurti geriausiai tuos poreikius atitinkančias paslaugas“, – teigė „Bonami“ generalinis direktorius P. Vopařilas.

Užsibrėžtų ambicingų tikslų, kurių siekiant teks pasistumdyti su rinkos senbuviais, pasak įmonės vadovo, bus siekiama orientuojantis į klientus – siūlant jiems platų prekių asortimentą, daug dėmesio skiriant kokybiškam ir patogiam aptarnavimui, sudarant lanksčias prekių grąžinimo sąlygas.

„Norime būti savo klientų partneriu, kuris atneša naujų idėjų ir tendencijų iš viso pasaulio, be didelių rūpesčių padeda sukurti išskirtinį namų interjerą. O kad viskas būtų dar paprasčiau, sudarome galimybę be jokio paaiškinimo grąžinti prekes originaliose pakuotėse ištisus metus, užtikriname greitą prekių pristatymą, taip pat sudarome galimybę konsultuotis su dizaineriais ir užsisakyti unikalius baldus, kurių gamyba pasirūpiname mes“, – sakė P. Vopařilas.

Ilgametė „Bonami“ veiklos patirtis rodo, kad apie 80 proc. bendrovės el. parduotuvėje užsakytų prekių būna pristatomos per 2–4 dienas, o pristatymo procesas pradedamas vos per 5 valandas po užsakymo pateikimo.

2013 m. įkurta bendrovė „Bonami“ šiuo metu veikia jau devyniose rinkose, o ilgiausiai prekybą plėtoja Čekijoje ir keturiose užsienio rinkose – Lenkijoje (nuo 2014 m.), Slovakijoje (nuo 2015 m.), Rumunijoje (nuo 2016 m.) ir Vengrijoje (nuo 2018 m.). 

Čekijoje, Lenkijoje ir Slovakijoje „Bonami“ šiuo metu yra populiariausių parduotuvių trejetuke savo rinkos segmente.

Pranešimą paskelbė: Komunikacijos agentūra „NOVA MEDIA“ , Nova media

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Kaune tęsiama kova su valstybinės žemės „užgrobėjais“: ragina nedelsti ir pašalinti nelegalius statinius

Kaune tęsiama kova su valstybinės žemės „užgrobėjais“: ragina nedelsti ir pašalinti nelegalius statinius

Valstybinėje žemėje nelegaliai pastatytos tvoros, sandėliukai, gyvatvorės ir kiti objektai neliks nepastebėti. Nuo metų pradžios visame mieste užfiksuoti keli šimtai galimų pažeidimų, privačių sklypų savininkams išsiųsti prašymai neteisėtai įrengtus statinius pašalinti. Susiduriama su atvejais, kuomet pažeidėjai užima skvero erdvę ar pėsčiųjų zoną. Išsiųsti įspėjimai Per pastarąjį mėnesį seniūnijos potencialiems pažeidėjams išsiuntė apie 400 įspėjimų pašalinti […]


Elektroninės kelių rinkliavų sistemos projekto reikalavimai bus peržiūrėti iš esmės

Elektroninės kelių rinkliavų sistemos projekto reikalavimai bus peržiūrėti iš esmės

„Via Lietuva“, atsakingai įvertinusi pirkimo dokumentus ir realias aplinkybes, nusprendė nutraukti 2021 m. paskelbtą elektroninės kelių rinkliavų sistemos (EKRIS) sukūrimo viešąjį pirkimą. Artimu metu bendrovė iš esmės peržiūrės EKRIS projekto reikalavimus ir spręs dėl tinkamiausio būdo užtikrinti šios sistemos įdiegimą. „Šį pirkimą vertinome labai atidžiai, ieškodami geriausio įmanomo ir šiai dienai aktualaus sprendimo bei siekdami […]


„Baltisches Haus“ apie tai, kas iš tikrųjų diktuoja sąlygas regionų rinkoje

„Baltisches Haus“ apie tai, kas iš tikrųjų diktuoja sąlygas regionų rinkoje

Pastaraisiais metais Lietuvos prekybinio nekilnojamojo turto rinka regionuose išgyvena naują etapą – čia aktyviai plečiasi didesni verslai, mažesni miestai tapo patrauklūs tarptautiniams prekės ženklams, verčiantys pasitempti vietinius prekybininkus. Atitinkamai verslo plėtrą regionuose tęsė ir komercinio nekilnojamojo turto plėtros ir valdymo bendrovė „Baltisches Haus“, praėjusiais metais investavusi 7 mln. eurų į du projektus Prienuose ir Kėdainiuose. […]


Aplinkos ministras Povilas Poderskis: formuosime paprastesnį ir greitesnį statybų procesą be biurokratinių kliūčių

Aplinkos ministras Povilas Poderskis: formuosime paprastesnį ir greitesnį statybų procesą be biurokratinių kliūčių

Aplinkos ministras Povilas Poderskis penktadienį Kaune vykusioje konferencijoje „GERVĖ 2025“ pristatė dar šiemet planuojamus svarbius pokyčius statybų sektoriuje. Šioje konferencijoje dalyvavo investuotojai, statytojai, nekilnojamo turto vystytojai, pramonės sektoriaus atstovai. Joje buvo aptariami aktualūs statybų reglamentavimo klausimai, pokyčiai nekilnojamo turto rinkoje, aukštųjų technologijų taikymas.  Anot aplinkos ministro, nuo 2024 metų lapkričio 1 d. įsigaliojusiose Statybos įstatymo […]


Į verslo centrą „Hero“ keliasi „COBALT“ – viena iš teisės paslaugų lyderių Baltijos šalyse

Į verslo centrą „Hero“ keliasi „COBALT“ – viena iš teisės paslaugų lyderių Baltijos šalyse

„COBALT“ tapo vienu didžiausių „Hero“ verslo centro nuomininkų – 3000 kv. m. išsinuomojusi advokatų kontora įsikurs viršutiniuose aukštuose. Šis susitarimas – didžiausias šių metų pirmojo ketvirčio biurų nuomos sandoris sostinėje.  „Darbo aplinka yra svarbi darbo kokybei. Mūsų teisininkai – jauni ir ambicingi profesionalai bei aktyvūs žmonės. Todėl ieškojome gražių, šiuolaikiškų ir kokybiškų naujų namų. „Hero“ […]


„Paupio turgus“ lankytojus kviečia į tris naujus restoranus

„Paupio turgus“ lankytojus kviečia į tris naujus restoranus

Nekilnojamojo turto bendrovės „Darnu Group“ valdomas „Paupio turgus“ pristato naujus vardus – prie maisto gurmanų pamėgtos erdvės jungiasi trys restoranai. Vieną iš jų – pagal Meksikos ir Lotynų Amerikos virtuvės koncepciją kuriamą „Padre duos pipirų“ – vysto pati gastronominės erdvės valdytoja.  Anot „Darnu Group“ restoranų veiklos ir plėtros vadovės Anželikos Šiško, trijų naujų vardų įsiliejimas […]