Ką reikia žinoti pervežant sunkiasvorius krovinius?

1

Ką reikia žinoti pervežant sunkiasvorius krovinius?

Negabaritinių ir sunkių krovinių gabenimas yra gana populiarus šiuolaikinėje visuomenėje. Taip yra dėl to, kad reikia gabenti dideles siuntas produktų iš įvairių pramonės šakų: statybų, žemės ūkio, maisto perdirbimo gamyklų ir kitų pramonės šakų. Transportavimo procesas yra gana sudėtingas ir turi daug niuansų. Be reikiamų techninių priemonių parinkimo, būtina užtikrinti teisėsnormų laikymąsi.

Pirmą kartą susidūrus su nestandartinės įrangos ar sunkiasvorių krovinių gabenimo problema, ne visada aišku, kokie kroviniai yra dideli ir negabaritiniai, taip pat kuo skiriasi jų gabenimas.

Nestandartiniai didelio dydžio ir svorio daiktai yra per dideli gabenti konteineriuose ar uždarose transporto priemonėse.

Sunkiasvoriai kroviniai gali būti:

  • Sunkūs daiktai, viršijantys leistinus parametrus pagal masę ar ašinę apkrovą.
  • Negabaritinės siuntos, kurių matmenys yra didesni už transporto priemonės parametrus.
  • Ilgis, išsikišęs daugiau nei du metrus už automobilio galo.

Dideli ir sunkūs daiktai dažniausiai gabenami keliais. Priežastis – brangus pristatymas geležinkeliu ir oru.

Nestandartinių krovinių pristatymas turi tam tikrų skirtumų, nes jis sveria daug, užima daug vietos, jo svorio centras pasislenka, o visos normos viršijamos kelis kartus. Tai gali apsunkinti transportavimą. Todėl tokiose situacijose turite kreiptis pagalbos į logistikos specialistus https://log-net.lt/lt/negabaritiniu-sunkiasvoriu-kroviniu-pervezimas.html.

Kiekviena transporto priemonė,su šios kategorijos kroviniais, turi turėti specialų leidimą keliauti viešaisiais keliais, susitarti dėl maršruto. Būtina atsižvelgti į inžinerinių statinių tiltų, tunelių, viadukų būvimą.Krovinys turi būti dedamas taip, kad netrukdytų vairuotojui matyti, netrukdytų kitiems eismo dalyviams, netrukdytų transporto priemonės stabilumui ir valdymui.

Tokio vežimo įgyvendinimas atliekamas sumokant už žalą, padarytą kelio dangai ir konstrukcijoms. Be to, norint organizuoti krovinių judėjimą, reikalingos papildomos kelių saugumo priemonės, įskaitant specialios palydos dalyvavimą.

Rekomenduojame

Grįžtant į biurus – uždavinys darbdaviams: kaip užtikrinti darbuotojų gerovę?

Grįžtant į biurus – uždavinys darbdaviams: kaip užtikrinti darbuotojų gerovę?

Didėjančios spūstys gatvėse liudija, kad ne tik moksleiviai grįžo į mokyklas, bet ir vis daugiau darbuotojų nuotolinį darbą namuose keičia į biurus. Tiesa, juose tikimasi kur kas didesnio dėmesio švarai ir patalpų valymo kokybei, nei buvo iki pandemijos, teigia ekspertai, tad pagrindinis darbdavių uždavinys – užtikrinti, kad darbo vietos būtų kuo saugesnės ir palankesnės emocinei […]

Ekspertas apie šilumos siurblius: renkantis svarbiau ne namo dydis, o jo sandarumas

Ekspertas apie šilumos siurblius: renkantis svarbiau ne namo dydis, o jo sandarumas

Efektyvus namų šildymas yra vienas svarbiausių klausimų, kurį sprendžia besistatantys naujus namus ar renovuojantys jau turimus. Kurį laiką populiariausias pasirinkimas buvo dujinis šildymas, nemažai žmonių naudojo kieto kuro katilus, o šiuo metu dėmesys vis dažniau krypsta į šilumos siurblius, patalpų šildymui naudojančius ne iškastinį kurą, o aplinkos šilumą. Pasak bendrovės „Baltic Refrigeration Group“ Šildymo ir […]

Viršuliškėse pradeda kilti naujos kartos NT projektas „Skylum“

Viršuliškėse pradeda kilti naujos kartos NT projektas „Skylum“

Nekilnojamojo turto (NT) plėtros bei investicijų įmonių grupės „Omberg“ Viršuliškėse plėtojamame „Skylum“ gyvenamajame projekte įkasta projekto statybų pradžios kapsulė. Naujajame sostinės aukštybinių pastatų kvartale simboline tradicija pažymėta dviejų 20-ies aukštų daugiabučių, kuriuose bus įkurta 380 butų, statybos pradžia. Projektas „Skylum“, į kurį bus investuota 34 mln. eurų, yra vystomas Viršilų g., šalia dviejų pagrindinių Viršuliškių […]

Architektas L. Rekevičiaus: „Universalus dizainas patogus visiems, nesvarbu – turi specialių poreikių, ar ne"

Architektas L. Rekevičiaus: „Universalus dizainas patogus visiems, nesvarbu – turi specialių poreikių, ar ne"

Slankiojančios prekybos centrų durys, žemi slenksčiai ar erdvūs liftai, kuriuose patogiame aukštyje įrengti dideli mygtukai su Brailio raštu, taip pat galimybė reguliuoti televizoriaus garsą, telefono ekrano apšvietimą, interneto svetainių puslapių dydį ir ryškumą, reguliuojamos automobilio sėdynės, intuityvus pastatų erdvių išplanavimas – atrodytų, kad tai savaime suprantami, kasdieniai atributai. Tačiau visa tai yra universalus dizainas – […]

Dešimt Vilniaus kokybiškos architektūros taisyklių pritaikyta projektuotojų savikontrole

Dešimt Vilniaus kokybiškos architektūros taisyklių pritaikyta projektuotojų savikontrole

Sklandaus Vilniaus plėtra ir kūrimas prasideda nuo ABC – naujo patogaus įrankio vilnius.lt/vilnius-auga, kur kiekvienas planuojantis, statantis ar besidomintis miesto planavimo procesais ras informaciją, kas, kur ir kaip gali būti statoma ar želdinama, kokių architektūros standartų ir taisyklių laikomasi sostinėje, kaip derinami projektai. Vyriausiojo miesto architekto skyrius architektams ir nekilnojamojo turto vystytojams praėjusią savaitę pristatė […]

Teisiniai patarimai smulkiajam verslui

Teisiniai patarimai smulkiajam verslui

Gyvendami teisinėje valstybėje, esame susigyvenę su pagrindiniais įstatymais, kurie reglamentuoja mūsų kasdienį gyvenimą: neviršykite greičio, nevokite, nepulkite žmonių. Kaip moralės normos, šie įstatymai yra intuityvūs ir mes apie juos daug negalvojame. Tačiau verslo teisė yra kitokia. Viena vertus, daugelis iš mūsų specialiai nesimoko, kaip tai įgyvendinti ir jos laikytis. Tai taip pat verslo teisė yra […]