Paaiškėjo grandiozinio susisiekimo projekto Vilniuje – Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rekonstrukcijos rangovai – viešą konkursą laimėjo tiekėjų grupė UAB „Fegda“ ir UAB „Tilsta“.
Pasirašius sutartį rugsėjo pradžioje, darbus pradėti planuojama dar šį rudenį. Projektas bus įgyvendintas per šiuos ir 2020 metus.
Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas. Daugiau kaip 2,2 km ilgio vienoje judriausių sankryžų bus atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtas gatvių apšvietimas, viešojo transporto stotelės, atraminės sienutės, vandentiekio, lietaus nuotekų, telekomunikacijų, šviesoforų valdymo tinklai.
Skaičiuojama, kad baigus rekonstrukciją eismo laidumas sankryžoje turėtų padidėti apie 12 proc. Rekonstravus Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžą bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis susisiekimas, sumažės transporto grūstys sankryžoje ir tai pajus apie 60 tūkst. vilniečių kasdien važiuojančių iš Naujininkų, Rasų seniūnijų. Bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis pėsčiųjų ir dviratininkų susisiekimas Žirnių gatvės ir Minsko plento kryptimis.
Rekonstrukcija pagal tiekėjų grupės UAB „Fegda“ ir UAB „Tilsta“ pasiūlymą kainuos apie 31 mln. Eur. Dalį lėšų projekto įgyvendinimui skirs Vilniaus miesto savivaldybė, apie 22 mln. skirs Vyriausybė. Konkurse taip pat dalyvavo ir antrąją vietą užėmė tiekėjų grupė: UAB „YIT Lietuva“ ir AS YIT Eesti (pasiūlymas – apie 32,3 mln. Eur), tretieji liko AB „Kauno tiltai“ (apie 32,8 mln. Eur). Dalyvio AB „Panevėžio keliai“ pasiūlymą teko atmesti, kaip neatitikusį pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų.
Prieš pradėdamas atnaujinimo darbus sankryžoje statybų rangovas pateiks numatomus eismo organizavimo pertvarkymo projektus, kaip užtikrinti sklandų eismą visu planuojamu statybos laikotarpiu. Apie planuojamus eismo pokyčius Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžoje vilniečiai ir miesto svečiai bus informuoti iš anksto papildomai.
Pranešimą paskelbė: Dovilė Ibianskaitė, Vilniaus miesto savivaldybė
9 ha teritorija Vilniuje, kurioje dabar įsikūręs Verkių autobusų parkas, artimiausiais metais taps didžiausia pokyčių erdve visame mieste. Planuojama, kad dabartinis autobusų parkas iš teritorijos išsikels 2023-iaisiais, todėl jau svarstoma, kokią didžiausią vertę miestui sukurtų šios teritorijos konversija į daugiafunkcinę erdvę su viešosiomis erdvėmis, kūrybinei veiklai, viešosioms paslaugoms ir gyvenamajai funkcijai skirtais pastatais. „Turime unikalią […]
A. Lukašonokas, G. Šarauskaitė: Ar vienašalis statybos rangos darbų perdavimas gali padėti ir kaip jį atlikti tinkamai Neretai praktikoje pasitaiko situacijų, kuomet užsakovai, jau faktiškai naudodamiesi rangovo atliktų darbų rezultatu, dėl kokių nors formalių priežasčių atsisako priimti rangovo atliktus statybos rangos darbus. Esant tokioms aplinkybėms rangovas įgyja teisę vienašališkai perduoti darbus užsakovui. Visgi, toks darbų […]
Laikinai stojančios įvairių objektų statybos mūsų šalyje yra tapusios ganėtinai įprastu reiškiniu. Lazdynų baseinas Vilniuje, Kauno centre stūksantis viešbutis-vaiduoklis, Nidos kultūros centras yra tik keletas to neišvengusių pastatų. Su kliūtimis susiduria ir infrastruktūros projektai, o papildomų rizikų į šią sritį įnešė pandemija. „Konkrečios priežastys, dėl kurių pradeda strigti rangos projektai, yra labai skirtingos, tačiau apibendrinus […]
Nekilnojamojo turto (NT) bendrovės „Omberg“ projektas „Viršuliškių stogai“ sparčiai artėja prie pabaigos –antradienį virš projekto iškeltas pabaigtuvių vainikas. Užbaigus statybos darbus, trijuose 11-os aukštų daugiabučiuose bus įrengti 157 butai, o juos supančios viešosios erdvės bus sutvarkytos ir atnaujintos. „Viršuliškių stogų“ projektas vystomas pačioje Viršuliškių mikrorajono širdyje – Laisvės pr. ir Viršuliškių g. sankryžoje esančiame 55 arų […]