Kovo pradžioje „Via Lietuva“ inicijuoti blogiausios šalyje kokybės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena rekonstrukcijos darbai įgauna pagreitį. Per mėnesį netoli 30 km siekiančioje atnaujinamo kelio atkarpoje jau atlikta 70 proc. visų paruošiamųjų darbų, išardyta 10 km ilgio betoninio kelio atkarpa.
Kovo 7 dieną kelio rekonstrukcijos darbai vienu metu buvo pradėti keliose Molėtai-Utena kelio vietose. Šiuo metu nuo Molėtų miesto pusės jau išardyta apie 6,5 km cementbetonio dangos, nuo Utenos miesto pusės – apie 3,5 km.
Iš viso per mėnesį, vykdant rekonstrukcijos darbus, atlikta 70 proc. paruošiamųjų darbų.
„Kaip jau ne kartą esu minėjęs, Utenos plento rekonstrukcija yra pirmoje prioritetinių darbų sąrašo vietoje. Labai tikiuosi, kad darbų sparta išlaikys tempą ir jau šiemet bus sutvarkyta visa Molėtai-Utena atkarpa, o pilnai atnaujintu plentu galėsime važiuoti kitų metų pabaigoje“, – sako susisiekimo ministras Marius Skuodis.
„Nors vis dar girdisi abejonių, kad pradėti kelio kapitalinio remonto darbai tarp Molėtų ir Utenos bus baigti pagal darbų apimtis ir greitį šiuo metu čia vyksta didžiausi ir sparčiausi kelio tiesimo darbai visoje Lietuvoje. Vos per mėnesį šiame kelyje išardyta 10 km betoninio kelio atkarpa, atlikta 70 proc. paruošiamųjų darbų, nepriklausomoje tyrimų laboratorijoje atlikti ir pirmieji senos betono dangos kokybės tyrimai. Kelią nuo Molėtų iki Utenos kapitaliai suremontuoti esame suplanavę iki šių metų pabaigos, todėl siekdami kokybiško ir ilgaamžio naujo kelio laiku, suplanuotų darbų vykdymo greitį privalome išlaikyti ”, – sako „Via Lietuva“ generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Pradėjus kelio Molėtai-Utena ardymo darbus nepriklausomoje laboratorijoje buvo atlikti ir betono dangos kokybiniai tyrimai. Tyrimai parodė, kad seno kelio betono danga neatitinka kokybinių mišinių ir medžiagų reikalavimų, todėl nuspręsta naujo kelio teisimui naudoti tik ilgaamžes ir kokybiškas medžiagas, antrą kartą išardyto betono nenaudoti. Tokie tyrimai bus kartojami ir kitose ardomo kelio atkarpose, jei tyrimai parodys, jog išardytas betonas yra kokybiškas, dalis jo bus panaudojama tiesiant naują kelią.
Kelio nuo Molėtų iki Utenos rekonstrukcijos metu suplanuota kapitaliai sutvarkyti dvi eismo juostas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles su paviljonais, pėsčiųjų takus ir modernų apšvietimą. Šioje kelio atkarpoje taip pat numatyta įrengti ir nuo gyvūnų migracijos apsaugančias tinklo tvoras bei horizontalius barjerus, kurie padėtų sumažinti eismo įvykių skaičių gyvūnų migracijos metu. Atsižvelgus į kelyje fiksuojamus transporto priemonių srautus, atlikus transporto srautų modeliavimą, kapitaliai remontuojamame ruože ties sankryžomis numatyta įrengti papildomas kairiojo posūkio juostas.
Kelias Vilnius-Utena pastatytas 1979 – 1985 metais ir yra vienintelis iš betono blokų pastatytas kelias Lietuvoje. Karštuoju metų laiku betono plokštės kelyje dažnai iškildavo, tai kėlė pavojų eismo saugumui bei lėmė spūsčių kelyje susidarymą. Kelyje nuolat atsirasdavo išdaužos bei provėžos.
Pranešimą paskelbė: Jolita Orentaite, AB Via Lietuva
Dušo durys – tai stiklinė arba plastikinė pertvara, skiriančia dušo zoną nuo likusios vonios kambario dalies. Jos užtikrina, kad vanduo nepatektų ant grindų ir kitų paviršių, taip išlaikydamos vonios kambarį sausu. Dėl kokių priežasčių gali prireikti naujų dušo durų? Priežastys, dėl kurių gali prireikti naujų dušo durų: Dušo durys yra svarbi vonios kambario dalis, tačiau […]
Šiandien simbolinio renginio metu atidaryta baigta jau priešpaskutinė rekonstruojamo kelio „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lenkijos sienos atkarpa. Didžiausią nepriklausomos Lietuvos kelių infrastruktūros plėtros projektą ketinama baigti kitąmet, šiandien atidarytoje ilgiausioje, techniškai sudėtingiausioje ir naujų statinių skaičiumi didžiausioje „Via Baltica“ atkarpoje modernizavimo darbai vyko vos daugiau nei metus. „Ne taip seniai šiame ruože įkasėme kapsulę […]
Europos investicijų bankas (EIB) patvirtino Lietuvos prašymus, parengtus pagal Aplinkos ministerijos finansavimo kryptis, ir skyrė 214 mln. eurų investicijų iš Modernizavimo fondo: 165 mln. eurų daugiabučių atnaujinimui ir 49 mln. eurų savivaldybių viešiesiems pastatams renovuoti. „Europos investicijų banko ir Europos Komisijos sprendimas skirti daugiau nei 200 mln. eurų Lietuvos modernizavimo prioritetams – daugiabučių ir savivaldybių […]
Jūsų žemės sklype nustatytas kelio servitutas tam, kad gretimame žemės sklype esantis Jūsų kaimynas, turėtų patekimą iki jo žemės sklypo. Ką daryti, jei sugalvojote, jog toje vietoje, kurioje yra nustatytas kelio servitutas, norėtumėte, pavyzdžiui, pasistatyti sandėliuką, o kelio servitutą perkelti į kitą vietą tačiau, kaimynas jau yra pasigerinęs gerbūvį ir jo sukūrimui investavo nemažą sumą. […]
Statybos sektorius nuolat susiduria su iššūkiais dėl aplinkosaugos reikalavimų bei tvarumo užtikrinimo. Ekologiškų sprendimų poreikis auga, o produktai iš antrinių žaliavų tampa būtinybe šiuolaikinėms statyboms. Tvarūs gaminiai, pagaminti iš perdirbtų medžiagų, ne tik padeda mažinti atliekų kiekį, bet ir sumažina anglies dvideginio emisijas. Tai suteikia pridėtinę vertę užsakovams ir rangovams. „InoWood“ – tvarumo lyderis „InoWood“ […]
Nors būsto paskolą imti jau tapo įprasta, pasitaiko atvejų, kai dėl susiklosčiusios ekonominės ar asmeninės situacijos, mėnesio įmokos tampa per didelės. Vienas iš sprendimų, galinčių pagelbėti šią situaciją išspręsti – paskolos refinansavimas. Tiesa, apie jį nežino net penktadalis Lietuvos gyventojų, rodo birželio mėnesį „Luminor“ banko užsakymu atlikta apklausa. Plačiau apie refinansavimą pasakoja „Luminor“ banko Mažmeninės […]