INHUS – naujas „Markučių“ įmonių grupės prekės ženklas

1

INHUS – naujas „Markučių“ įmonių grupės prekės ženklas

Vilnius, 2018 m. sausio 4 d. „Markučių“ įmonių grupė, įgyvendinanti surenkamojo gelžbetonio ir metalo konstrukcijų projektus Lietuvoje bei užsienyje, keičia savo prekės ženklą į INHUS. Tokiu žingsniu siekiama klientams aiškiau reprezentuoti stipriai išsiplėtusį grupės įmonių paslaugų portfelį.

INHUS koncentruosis į „Design–build“ tipo projektus vienydama projektavimo, gamybos bei statybos įmones naujais pavadinimais „INHUS Engineering“, „INHUS Prefab“ bei „INHUS Construction“, anksčiau veikusias „Concretus designers“, „Konstruktorių cecho“, „Markučių“ bei „RCP Construction“ vardais.

„Šiandien klientams siūlome supaprastintą projektų įgyvendinimo procesą, nes atsakomybę už pastatų konstrukcijų projektavimą, gamybą, logistikos sprendimus ir konstrukcijų montavimą prisiimame sau. „Design – build“ tipo projektus aktyviai vykdome ne tik Lietuvoje, bet ir Skandinavijoje, todėl poreikį atsinaujinti bei suformuoti tarptautinei aplinkai artimesnį įvaizdį jautėme jau keletą metų“, – sako „INHUS Group“ generalinis direktorius Audrius Tulaba.

Pasak jo, užsakovų lūkesčiai ir reikalavimai projektų įgyvendinimui nuolat auga. INHUS įmonės dirba su stambiausiomis Lietuvos, Skandinavijos statybų kompanijomis bei nekilnojamojo turto vystytojais, todėl privalo atitikti tarptautinius saugumo, kokybės, ekologiškumo bei kitus reikalavimus.

„Šiandien visus savo projektus įgyvendiname BIM (pastatų informacinių modelių) pagrindu, nuolat tobuliname procesus naudodami LEAN mąstymą bei įrankius. Atsinaujinę ir toliau vykdysime plėtrą, investuosime į darbuotojų kompetencijų kėlimą, pažangių technologijų diegimą, gamybinių pajėgumų didinimą. Siekiame savo klientams sukurti didesnę vertę ir būti patogesni“, – pabrėžia „INHUS Group“ vadovas.

Tarp ryškiausių grupės įmonių įgyvendintų projektų – „Statoil“ biuras Norvegijoje, vykdytas teritorijoje už poliarinio rato, 12 000 vietų „Myresjöhus“ futbolo stadionas Švedijoje, „Munksjo“ daugiabučių kvartalas Švedijoje, kurio statybų apimtys siekia daugiau nei 60 000 kvadratinių metrų, „Clarion hotel Helsinki“ aukščiausias viešbutis Suomijoje, IBIS viešbutis Vilniuje, „Vilmestos projektai“ daugiabučių kvartalai Pilaitėje ir kiti.

Daugiau apie INHUS veiklą: www.inhus.eu

Pranešimą paskelbė : Dagnė Armonaitė, UAB „INK agency“

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Naujakuriams skirtame renginyje „Būsto mugė“ lankytojų laukia namų apdailos centro „Unideco“ pristatomi išbaigti netradiciniai vonios bei svetainės kambario interjerai. Visa ekspozicija sutalpinta į mažas, vos 15 kv.m. erdves, kuriose kūrybiškai panaudotos apdailos medžiagos, dominuoja ryškesni spalviniai ir tekstūriniai sprendimai. Originalaus stendo autorė dizainerė Agnė Ramonaitė pasakoja, kad drąsesnes idėjas galima pritaikyti kiekviename interjere, tačiau klientai […]

  Straipsniai »

„Ignitis grupė“ aukcione pardavė NT objektų už 446 tūkst. eurų

Tarptautinei energetikos bendrovei „Ignitis grupė“ priklausanti įmonė „NT Valdos“ spalio 17 d. įvykusiame aukcione pardavė du nekilnojamojo turto objektus Marijampolėje ir Trakuose, kurių bendra pardavimo kaina siekia 446 tūkst. eurų, įskaitant PVM. Aukcioną organizavo tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“. Sporto g., Marijampolėje, esantis pastatas buvo parduotas už pradinę 288 tūkst. eurų, įskaitant PVM, kainą. […]

  Straipsniai »
Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Į ekonominio bei socialinio gyvenimo avansceną įžengianti naujoji dabartinių trisdešimtmečių karta atsineša savo mentalitetą, kurį suformavo laisvos ir pasauliui atviros visuomenės gyvenimo principai. Jis pasižymi kitokiu požiūriu į save ir į kitus, bendravimo kultūra, savitais poreikiais, kurie apima visas sritis. Kompanijos „2L Architektai“ architektė Viktorija Kirejevaitė pastebi, kad urbanistikoje didėja prioritetas viešosioms erdvėms, šalia socialinės paskirties objektų formuojasi […]

  Straipsniai »
Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų nekilnojamojo turto projektų vystymo viena didžiausių NT vystymo įmonių Lietuvoje pristato visą jos patirtį ir filosofiją vienijantį naują prekės ženklą „Homa“. Nuo 2007 m. nekilnojamojo turto vystymu užsiimanti komanda yra puikiai žinoma vilniečiams. Anksčiau vystomų projektų rėmuose prisistatyti linkusi komanda naujuose ir sparčiausiai augančiuose Vilniaus miesto miegamuosiuose bei centro rajonuose yra išvysčiusi […]

  Straipsniai »