Atskleidė, kokie pokyčiai Kauno „Akropolio“ laukia šiemet

Atskleidė, kokie pokyčiai Kauno „Akropolio“ laukia šiemet

Praėję metai prekybos centrui Kauno „Akropolis“, buvo patys geriausi nuo jo atidarymo. Nepaisant vykusių didelio masto atnaujinimo darbų, kuomet neveikė šeštadalis prekybos centro, nuomininkų apyvartos augimas 2019 metais, lyginant su 2018 m., siekė 8 proc. ir perkopė 160 mln. eurų ribą.

Pokyčiai pasiteisino su kaupu

„Dabar Kauno „Akropolyje“ turime ne tik bene geriausią mados parduotuvių pasirinkimą Kaune, bet ir 27 restoranus ir kavines. Tai plačiausias pasirinkimas vienoje vietoje mieste, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Levenauskienė. – Atnaujinimo metu pernai beveik 8 mėnesius neveikė 10 tūkst. kv. m. prekybos centro, tad pasiektą apyvartos augimą ir išlaikytą stabilų pirkėjų srautą vertiname labai pozityviai“.

Vertinant atskirų segmentų rezultatus, palyginus su 2018 m., labiausiai augo elektronikos prekių segmento apyvarta – net 39 proc. Antroje vietoje pagal augimą – restoranai, apyvartą auginę 28 proc. Taip pat pastebimai augo farmacijos ir optikos (25 proc.), apatinių drabužių (22 proc.) ir sporto bei laisvalaikio prekių (22 proc.) segmentai.

„Metinį nuomininkų apyvartų augimą reikšmingai lėmė naujos erdvės atidarymas. Pasiteisino ir buities technikos bei elektronikos prekybos tinklo „Topo centras“ perkėlimas iš pirmo į trečią aukštą. Taip pat pradėtos siūlyti papildomos grožio paslaugos, atidaryta nauja 700 kv. m. vaikų pramogų erdvė „Kakės Makės pasaulis“, – pokyčius vardija B. Levenauskienė ir priduria, kad šiemet jų taip pat numatyta reikšmingų.

Raimonda Gudaitė, „Topo centras“ rinkodaros vadovė, teigia, kad perkėlus parduotuvę iš pirmo į trečią aukštą, pardavimai rugpjūčio-gruodžio mėnesiais augo beveik 40 proc., kai kitose tinklo parduotuvėse augimas buvo perpus mažesnis.

„Tokius išskirtinius rezultatus lėmė keli veiksniai. Visų pirma, dabar parduotuvė yra pirkėjams patogesnėje lokacijoje, o išaugęs parduotuvės plotas leidžia tiekti platesnį prekių asortimentą. Patrauklia ją daro ir naujos kartos parduotuvių koncepcija: aiškesnis prekių išdėstymas, galimybė daugelį jų liesti ir išbandyti, žaidimų bei kavos erdvės. Taip pat ir technologinės naujovės – savitarnos kasos ir elektroninės kainų etiketės, kurias turi visos šioje parduotuvėje esančios prekės“, – kalba R. Gudaitė.

Gerais rezultatais džiaugėsi ir naujos restoranų erdvės nuomininkai. „Pirmuosius mėnesius Kauno „Akropolyje“ vertiname labai gerai. Naujasis „Talutti Bakes ‘n’ Shakes“, į kurį investavome virš 500 tūkstančių eurų, iš karto šovė tarp geriausią rezultatą tinkle demonstruojančių restoranų“, – sako restorano atstovė Asta Kukarėnė.

Didžiausi pokyčiai – mados segmente

Pasak B. Levenauskienės, šiais metais Kauno „Akropolyje“ planuojama ir toliau stiprinti mados parduotuvių pozicijas, todėl vien 2020 m. bus atnaujinta 10 proc. viso nuomojamo prekybos centro ploto, kuriame veikia drabužių parduotuvės. Pats reikšmingiausias pokytis – iki 3000 kv. m. didės parduotuvės „Zara“ plotas, ji nuo šiol veiks per du aukštus.

Tarp naujų netrukus atsidarysiančių nuomininkų ir drabužių parduotuvė „Villa“, sporto bei laisvalaikio prekių parduotuvė „4F“. Vietą pakeis ir atsinaujins „Deichmann“, „Takko Fashion“, „Levi‘s“, „Monton“, „United Colors of Benetton“ ir kt. Netrukus duris atvers ir atsinaujinusi didžiausia Kaune parduotuvė „Douglas“.

„Naujoje „Douglas“ parduotuvėje klientai ras dar daugiau madingų odos priežiūros ženklų („Pixi“, „Mario Badescu“, „The Ordinary“) bei garsių, bet iki šiol Kauno „Akropolio“ klientams nepristatytų prekių ženklų – „Benefit“, „Rituals“. Parduotuvėje bus sukurtos atskiros erdvės nišiniams aromatams, vyrų grožio priemonėms, prabangiai bei madingai odos priežiūros kosmetikai. Čia veiks inovatyvi, išskirtinio dizaino makiažo grožio mokykla bei paslaugų kabinetas, kuriame teikiamos individualios konsultacijos, tiriama odos būklė bei atliekamos grožio procedūros: veido masažai, valymo, drėkinimo ir atpalaidavimo procedūros“, – sako „Douglas“ vadovė Vilūnė Spaičė.

Prekybos centre įsikūrė ir kelios gurmaniškų prekių parduotuvės: „Natūralija“, atsinaujinęs „Livin“, „Sūrio Džiugas namai“. Netrukus pradės veikti „Viduržemio delikatesai“.

Kauno „Akropolio“ nuomojamas plotas yra 58 000 kv. m, veikia daugiau kaip 250 operatorių. Per beveik trejus metus, nuo 2018 m. iki 2020 m. pabaigos, bus atnaujinta ketvirtadalis viso prekybos centro ploto.

Apie „Newsec“

Prekybos centras Kauno „Akropolis“ priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“ ir yra valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“.

„Newsec“ valdo 27 komercinius objektus, kurių plotas viršija 350 tūkst. kvadratinių metrų, o komandoje dirba 57 profesionalai, kurie yra atsakingi už komercinių objektų valdymą ir jų vertės didinimą. Šiuo metu „Newsec“ valdo 8 prekybos centrus, kurie užima 180 000 kv. m ploto, taip pat – 19 verslo centrų, bendradarbystės ir gamybos paskirties komercinių objektų, kurie užima 170 000 kv. m ploto. Visoje Šiaurės Europoje „Newsec“ valdo 45 milijardų eurų vertės turtą.

Pranešimą paskelbė: Eiviltas Paraščiakas, UAB „INK agency“

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
Nacionaliniai architektūros apdovanojimai: iki balandžio 4 d. pratęstas paraiškų teikimo terminas ir išrinktas komisijos pirmininkas

Nacionaliniai architektūros apdovanojimai: iki balandžio 4 d. pratęstas paraiškų teikimo terminas ir išrinktas komisijos pirmininkas

Nacionalinių architektūros apdovanojimų (NAA) paraiškų teikimo terminas pratęstas iki balandžio 4 d. Taip suteikta daugiau laiko tiems, kurie dar nespėjo pateikti savo darbų ir pretenduoti į aukščiausią valstybinį architektūros įvertinimą Lietuvoje.  NAA organizatoriai ir vertinimo komisija kviečia architektus, urbanistus, mokslininkus,kultūros paveldo apsaugos specialistus ir kraštovaizdžio architektus pristatyti savo kūrybą. Vertinant darbus bus atsižvelgiama į inovatyvumą, […]


„Tegra State“: trisdešimt metų pokyčių ir tvarumo paieškose

„Tegra State“: trisdešimt metų pokyčių ir tvarumo paieškose

„Tegra“ įmonių grupė, kurios pagrindinė yra „Tegra State“, šiemet mini reikšmingą veiklos sukaktį – rinkoje veikia jau 30 metų. Per šį laikotarpį lietuviško kapitalo įmonių grupė, kurios sritis yra statybinės chemijos produktų vystymas ir distribucija, nuosekliai augo, plėtė veiklos geografiją ir sukūrė stiprius, ilgalaikiais principais grįstus partnerystės ryšius Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose. Pasak „Tegra State“ vadovo Povilo […]


Parašai sudėti – Lentvaryje iškils modernus baseinas su SPA zona

Parašai sudėti – Lentvaryje iškils modernus baseinas su SPA zona

Trakų rajono savivaldybėje pasirašyta projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų sutartis, žyminti reikšmingą sporto ir laisvalaikio infrastruktūros plėtrą rajone. Planuojama, kad naujasis kompleksas bus pritaikytas įvairioms amžiaus grupėms ir poreikiams – nuo profesionalaus sporto iki šeimų poilsio, senjorų sveikatinimo ir aktyvaus laisvalaikio. Lentvario baseino pastate numatyta įrengti šešis 25 metrų ilgio plaukimo takelius, SPA zoną […]


„Nordspace“ platina 3 mln. eurų obligacijų emisiją – siūlo dviženklę grąžą

„Nordspace“ platina 3 mln. eurų obligacijų emisiją – siūlo dviženklę grąžą

Išmanių verslo patalpų vystytojas „Nordspace“ pradeda platinti viešą obligacijų emisiją, kuria siekia pritraukti iki 3 mln. eurų. Obligacijos siūlomos su fiksuota 12 proc. metine palūkanų norma, palūkanos bus mokamos du kartus per metus. Obligacijų išpirkimo terminas – 2027 m. kovo 31 d. „Mūsų verslo modelis pasiteisino tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje ir Lenkijoje. Šiuo metu pastebime […]


„Estateguru“ investuotojai išrinko geriausią metų projektą

„Estateguru“ investuotojai išrinko geriausią metų projektą

„Estateguru“ investuotojai geriausiu 2024 m. projektu, iš 341 pernai finansuotu per šią platformą, išrinko nekilnojamojo turto plėtotojo „Endover“ įgyvendintą istorinio Talino pastato „Volta Villa“ rekonstrukcijos projektą. Prie „Volta Vila“ projekto finansavimo prisidėjo 6 778 investuotojai, didžiausia individuali investicija siekė 500 000 eurų, o mažiausia – 50 eurų. „Šis projektas – tai puikus ilgalaikės ir darnios […]


„RE Excellence“ keičia vardą: „Domė“ jau planuoja naujus projektus

„RE Excellence“ keičia vardą: „Domė“ jau planuoja naujus projektus

Nekilnojamojo turto plėtojimo bendrovė „Verum 12“ keičia pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Domė Group“, o rinkoje naudotas prekės ženklas „RE Excellence“ keičiamas į „Domė“. Sprendimas priimtas atnaujinus grupės plėtros strategiją ir suformavus įmonės komandą. Didžiąją dalį projektų Lietuvoje, šiuo metu – sostinėje, įgyvendinanti bendrovė atsinaujina, siekdama pabrėžti savo verslo vertybes ir apibūdinti nišą, kurioje mato […]