Atskleidė, kokie pokyčiai Kauno „Akropolio“ laukia šiemet

Atskleidė, kokie pokyčiai Kauno „Akropolio“ laukia šiemet

Praėję metai prekybos centrui Kauno „Akropolis“, buvo patys geriausi nuo jo atidarymo. Nepaisant vykusių didelio masto atnaujinimo darbų, kuomet neveikė šeštadalis prekybos centro, nuomininkų apyvartos augimas 2019 metais, lyginant su 2018 m., siekė 8 proc. ir perkopė 160 mln. eurų ribą.

Pokyčiai pasiteisino su kaupu

„Dabar Kauno „Akropolyje“ turime ne tik bene geriausią mados parduotuvių pasirinkimą Kaune, bet ir 27 restoranus ir kavines. Tai plačiausias pasirinkimas vienoje vietoje mieste, – sako Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Levenauskienė. – Atnaujinimo metu pernai beveik 8 mėnesius neveikė 10 tūkst. kv. m. prekybos centro, tad pasiektą apyvartos augimą ir išlaikytą stabilų pirkėjų srautą vertiname labai pozityviai“.

Vertinant atskirų segmentų rezultatus, palyginus su 2018 m., labiausiai augo elektronikos prekių segmento apyvarta – net 39 proc. Antroje vietoje pagal augimą – restoranai, apyvartą auginę 28 proc. Taip pat pastebimai augo farmacijos ir optikos (25 proc.), apatinių drabužių (22 proc.) ir sporto bei laisvalaikio prekių (22 proc.) segmentai.

„Metinį nuomininkų apyvartų augimą reikšmingai lėmė naujos erdvės atidarymas. Pasiteisino ir buities technikos bei elektronikos prekybos tinklo „Topo centras“ perkėlimas iš pirmo į trečią aukštą. Taip pat pradėtos siūlyti papildomos grožio paslaugos, atidaryta nauja 700 kv. m. vaikų pramogų erdvė „Kakės Makės pasaulis“, – pokyčius vardija B. Levenauskienė ir priduria, kad šiemet jų taip pat numatyta reikšmingų.

Raimonda Gudaitė, „Topo centras“ rinkodaros vadovė, teigia, kad perkėlus parduotuvę iš pirmo į trečią aukštą, pardavimai rugpjūčio-gruodžio mėnesiais augo beveik 40 proc., kai kitose tinklo parduotuvėse augimas buvo perpus mažesnis.

„Tokius išskirtinius rezultatus lėmė keli veiksniai. Visų pirma, dabar parduotuvė yra pirkėjams patogesnėje lokacijoje, o išaugęs parduotuvės plotas leidžia tiekti platesnį prekių asortimentą. Patrauklia ją daro ir naujos kartos parduotuvių koncepcija: aiškesnis prekių išdėstymas, galimybė daugelį jų liesti ir išbandyti, žaidimų bei kavos erdvės. Taip pat ir technologinės naujovės – savitarnos kasos ir elektroninės kainų etiketės, kurias turi visos šioje parduotuvėje esančios prekės“, – kalba R. Gudaitė.

Gerais rezultatais džiaugėsi ir naujos restoranų erdvės nuomininkai. „Pirmuosius mėnesius Kauno „Akropolyje“ vertiname labai gerai. Naujasis „Talutti Bakes ‘n’ Shakes“, į kurį investavome virš 500 tūkstančių eurų, iš karto šovė tarp geriausią rezultatą tinkle demonstruojančių restoranų“, – sako restorano atstovė Asta Kukarėnė.

Didžiausi pokyčiai – mados segmente

Pasak B. Levenauskienės, šiais metais Kauno „Akropolyje“ planuojama ir toliau stiprinti mados parduotuvių pozicijas, todėl vien 2020 m. bus atnaujinta 10 proc. viso nuomojamo prekybos centro ploto, kuriame veikia drabužių parduotuvės. Pats reikšmingiausias pokytis – iki 3000 kv. m. didės parduotuvės „Zara“ plotas, ji nuo šiol veiks per du aukštus.

Tarp naujų netrukus atsidarysiančių nuomininkų ir drabužių parduotuvė „Villa“, sporto bei laisvalaikio prekių parduotuvė „4F“. Vietą pakeis ir atsinaujins „Deichmann“, „Takko Fashion“, „Levi‘s“, „Monton“, „United Colors of Benetton“ ir kt. Netrukus duris atvers ir atsinaujinusi didžiausia Kaune parduotuvė „Douglas“.

„Naujoje „Douglas“ parduotuvėje klientai ras dar daugiau madingų odos priežiūros ženklų („Pixi“, „Mario Badescu“, „The Ordinary“) bei garsių, bet iki šiol Kauno „Akropolio“ klientams nepristatytų prekių ženklų – „Benefit“, „Rituals“. Parduotuvėje bus sukurtos atskiros erdvės nišiniams aromatams, vyrų grožio priemonėms, prabangiai bei madingai odos priežiūros kosmetikai. Čia veiks inovatyvi, išskirtinio dizaino makiažo grožio mokykla bei paslaugų kabinetas, kuriame teikiamos individualios konsultacijos, tiriama odos būklė bei atliekamos grožio procedūros: veido masažai, valymo, drėkinimo ir atpalaidavimo procedūros“, – sako „Douglas“ vadovė Vilūnė Spaičė.

Prekybos centre įsikūrė ir kelios gurmaniškų prekių parduotuvės: „Natūralija“, atsinaujinęs „Livin“, „Sūrio Džiugas namai“. Netrukus pradės veikti „Viduržemio delikatesai“.

Kauno „Akropolio“ nuomojamas plotas yra 58 000 kv. m, veikia daugiau kaip 250 operatorių. Per beveik trejus metus, nuo 2018 m. iki 2020 m. pabaigos, bus atnaujinta ketvirtadalis viso prekybos centro ploto.

Apie „Newsec“

Prekybos centras Kauno „Akropolis“ priklauso Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“ ir yra valdomas tarptautinės nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovės „Newsec“.

„Newsec“ valdo 27 komercinius objektus, kurių plotas viršija 350 tūkst. kvadratinių metrų, o komandoje dirba 57 profesionalai, kurie yra atsakingi už komercinių objektų valdymą ir jų vertės didinimą. Šiuo metu „Newsec“ valdo 8 prekybos centrus, kurie užima 180 000 kv. m ploto, taip pat – 19 verslo centrų, bendradarbystės ir gamybos paskirties komercinių objektų, kurie užima 170 000 kv. m ploto. Visoje Šiaurės Europoje „Newsec“ valdo 45 milijardų eurų vertės turtą.

Pranešimą paskelbė: Eiviltas Paraščiakas, UAB „INK agency“

Rekomenduojame

Kaip išsirinkti tinkamus laiptus namams?

Kaip išsirinkti tinkamus laiptus namams?

Laiptai ne tik suteikia galimybę patekti į viršutinius namo aukštus, miegamąjį ar antresolę, terasą ar sodo zoną, bet ir sukuria išskirtinį architektūrinį bruožą bet kokiam namų interjerui. Laiptai nėra tas interjero elementas, kurį galima keisti po metų ar kitų, todėl reikia rinktis atsakingai, viską apsvarsčius ir netaupyti. Nes geri laiptai, jei tinkamai prižiūrimi, tarnaus ir […]

„INHUS Engineering“ stiprina pozicijas Lietuvoje – įsteigė naują padalinį vietos klientams

„INHUS Engineering“ stiprina pozicijas Lietuvoje – įsteigė naują padalinį vietos klientams

Viena didžiausių statinių projektavimo įmonių Baltijos šalyse „INHUS Engineering“ stiprina savo pozicijas Lietuvos rinkoje. Šiam tikslui bendrovė suformavo naują padalinį, kuris orientuosis į vietos klientų aptarnavimą ir efektyvesnį jų poreikių tenkinimą. Naujajam padaliniui vadovaus ilgametę patirtį įgyvendinant projektus Lietuvos ir Skandinavijos rinkose sukaupęs Vytas Sirtautas. „Lietuvos rinkoje vis dar jaučiamas kokybiškų projektavimo paslaugų trūkumas, todėl […]

„SBA Urban“ strategija: 400 mln. eurų investicijos, unikalios koncepcijos ir globali plėtra

„SBA Urban“ strategija: 400 mln. eurų investicijos, unikalios koncepcijos ir globali plėtra

SBA Grupės valdoma nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „SBA Urban“ (anksčiau – „Urban Inventors“) patvirtino naują ilgalaikę veiklos strategiją, kurioje numato plėtoti naujas, globalų potencialą turinčias investicijų į nekilnojamąjį turtą kryptis. Bendradarbiaujant su pasaulinio lygio architektais šiuo metu kuriamos inovatyvios koncepcijos, pagal kurias bus vystomi Baltijos šalyse įsigyti žemės sklypai. Per penkerius metus bendrovė planuoja […]

Apklausa: kiek lietuviams užtrunka įsirengti būstą ir persikelti į naujus namus?

Apklausa: kiek lietuviams užtrunka įsirengti būstą ir persikelti į naujus namus?

Beveik trečdalis (31 proc.) lietuvių mano galintys būstą įsirengti patys, ir tik kiek daugiau nei dešimtadalis (13 proc.) planuoja kreiptis į interjero dizainerius. 26 proc. naujakurių teigia atsisakantys profesionalių interjero konsultacijų, nes jos jiems per brangios. Šiuos lietuvių įpročius įsirenginėjant namus atskleidė darnios miestų plėtros ir statybų bendrovės „YIT Lietuva“ iniciatyva atliktas tyrimas. Interjero dizainerė […]