Apklausa: kas antram Lietuvos gyventojui trūksta laisvalaikiui skirtos erdvės šalia daugiabučio

1

Apklausa: kas antram Lietuvos gyventojui trūksta laisvalaikiui skirtos erdvės šalia daugiabučio

Beveik pusei Lietuvos gyventojų trūksta poilsiui arba laisvalaikiui skirtų erdvių gyvenamojoje zonoje, atskleidė nekilnojamojo turto valdymo ir plėtros bendrovės „MG Valda“ užsakymu atlikta reprezentatyvi Lietuvos gyventojų apklausa.
„Didžiųjų miestų gyventojai jaučia didžiausią žaliųjų zonų, skirtų poilsiui ar laisvalaikiui trūkumą. Dauguma gyventojų didžiuosiuose miestuose vis dar gyvena senesnės nei 1990 m. statybos butuose, kuriuos projektuojant ir statant į žaliąsias erdves ar poilsio zonas koncentruojamasi nebuvo. Šiandien pirkėjų lūkesčiai ir poreikiai keičiasi: jie ima vertinti ne tik buto vidų, bet ir tai, kas yra už jo ribų. Pirkėjas supranta aplink esančių žaliųjų zonų ir erdvių vertę ir yra pasirengęs už tai mokėti, o plėtotojai – įgyvendinti“, – teigia „MG Valdos“ pardavimų vadovas Mantas Umbrasas.
Vykdytos reprezentatyvios lietuvių apklausos rezultatai atskleidė, kad net 45 proc. gyventojų mano, jog jų gyvenamojoje zonoje trūksta poilsiui ar šeimai skirtų laisvalaikio erdvių. Trečdalis lietuvių pasisakė norintys, kad ant daugiabučio stogo būtų įrengta terasa, skirta šeimos bei namo bendruomenės laisvalaikiui. Žvelgiant į didžiųjų miestų statistiką, labiausiai tokių erdvių savo laisvalaikiui norėtų Klaipėdos (51 proc.) ir Vilniaus (41 proc.) gyventojai.
Pasak M. Umbraso, šiandien žmonės supranta, kad buto vidų galima susitvarkyti, tačiau žaliosios erdvės ar bendruomenei skirtos patalpos taip paprastai neįrengiamos, todėl pirkdami būstą tam skiria daug dėmesio.
„Už papildomas naudas ir butą, atitinkantį visus lūkesčius šiandieninis pirkėjas yra linkęs mokėti papildomai, todėl originalūs sprendimai yra ypač vertinami. Pavyzdžiui, gyvenvietės „Lighthouse“ trečiajame etape ant daugiabučio stogų įrengėme žaliuojančias terasas, skirtas bendruomenės susibūrimams, poilsiui ar šventėms, kurios susilaukė išskirtinio dėmesio“, – sako M. Umbrasas.
Birželio mėnesį ant gyvenvietės „Lighthouse“ daugiabučių stogų baigtos įrengti dvi aukščiausios Lietuvoje žaliuojančios terasos. Jos padalintos į tris laisvalaikio zonas: valgymo zonas, kuriose gyventojai gali mėgautis grilio patiekalais ir auginti prieskoninius augalus ir bendravimui skirtas žaliąsias bei poilsio zonas.
Reprezentatyvią Lietuvos gyventojų apklausą atliko tyrimų bendrovė „Rait“. Apklausta 1010 Lietuvos gyventojų visoje Lietuvoje.

Pranešimą paskelbė : Karolina Degutytė, Integrity PR

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Naujakuriams skirtame renginyje „Būsto mugė“ lankytojų laukia namų apdailos centro „Unideco“ pristatomi išbaigti netradiciniai vonios bei svetainės kambario interjerai. Visa ekspozicija sutalpinta į mažas, vos 15 kv.m. erdves, kuriose kūrybiškai panaudotos apdailos medžiagos, dominuoja ryškesni spalviniai ir tekstūriniai sprendimai. Originalaus stendo autorė dizainerė Agnė Ramonaitė pasakoja, kad drąsesnes idėjas galima pritaikyti kiekviename interjere, tačiau klientai […]

  Straipsniai »

„Ignitis grupė“ aukcione pardavė NT objektų už 446 tūkst. eurų

Tarptautinei energetikos bendrovei „Ignitis grupė“ priklausanti įmonė „NT Valdos“ spalio 17 d. įvykusiame aukcione pardavė du nekilnojamojo turto objektus Marijampolėje ir Trakuose, kurių bendra pardavimo kaina siekia 446 tūkst. eurų, įskaitant PVM. Aukcioną organizavo tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“. Sporto g., Marijampolėje, esantis pastatas buvo parduotas už pradinę 288 tūkst. eurų, įskaitant PVM, kainą. […]

  Straipsniai »
Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Į ekonominio bei socialinio gyvenimo avansceną įžengianti naujoji dabartinių trisdešimtmečių karta atsineša savo mentalitetą, kurį suformavo laisvos ir pasauliui atviros visuomenės gyvenimo principai. Jis pasižymi kitokiu požiūriu į save ir į kitus, bendravimo kultūra, savitais poreikiais, kurie apima visas sritis. Kompanijos „2L Architektai“ architektė Viktorija Kirejevaitė pastebi, kad urbanistikoje didėja prioritetas viešosioms erdvėms, šalia socialinės paskirties objektų formuojasi […]

  Straipsniai »
Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų nekilnojamojo turto projektų vystymo viena didžiausių NT vystymo įmonių Lietuvoje pristato visą jos patirtį ir filosofiją vienijantį naują prekės ženklą „Homa“. Nuo 2007 m. nekilnojamojo turto vystymu užsiimanti komanda yra puikiai žinoma vilniečiams. Anksčiau vystomų projektų rėmuose prisistatyti linkusi komanda naujuose ir sparčiausiai augančiuose Vilniaus miesto miegamuosiuose bei centro rajonuose yra išvysčiusi […]

  Straipsniai »