5 šio sezono lauko baldų tendencijos: komfortiški, funkcionalūs ir ryškūs

5 šio sezono lauko baldų tendencijos: komfortiški, funkcionalūs ir ryškūs

Atėjus pavasariui norisi kaip įmanoma daugiau laiko praleisti gryname ore. Tam, kad po dienos darbų savo terasoje, sode ar balkone atsipalaiduoti būtų dar maloniau, internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ ekspertai apžvelgia naujausias šio sezono tendencijas ir rekomenduoja rinktis stilingus, aplinką tausojančius ir patogius lauko baldus.

2019 metais bus populiarūs retro stiliaus, spalvingi, tačiau funkcionalūs ir patogūs lauko baldai, kurie pagaminti iš aplinkai draugiškų medžiagų, teigia interjero dizainerė Inese Oboleviča.

Interjero ekspertės teigimu, piknikauti sode ar skaityti knygą terasoje galima ne ką mažiau patogiai nei svetainėje – aukštos kokybės lauko baldai neretai savo funkcionalumu visiškai nenusileidžia vidaus baldams. Renkantis lauko baldus, I. Oboleviča, bendradarbiaudama su „Pigu.lt“, pataria atkreipti dėmesį į 5 pagrindines šio sezono tendencijas.

#1 Gamyboje – natūralios medžiagos

Visame pasaulyje vis daugiau dėmesio skiriama ekologijai – gamyboje prioritetas skiriamas natūralioms arba perdirbtoms medžiagoms, kurios būtų draugiškos aplinkai. I. Oboleviča teigia, kad ši tendencija itin ryški kalbant apie lauko baldus, kurie gaminami, pavyzdžiui, iš perdirbto plastiko. Didieji baldų gamintojai daug investuoja kurdami naujus, ekologiškus baldus, kurie taip pat būtų atsparūs vandeniui ir kitokiam aplinkos poveikiui.

#2 Komforto ir jaukumo kūrimas

Spartėjant gyvenimo tempui vis svarbesnė tampa ramybė ir galimybė atsipalaiduoti. Tai galioja ir kalbant apie lauko baldus, kurių komforto lygis neretai nė kiek nenusileidžia vidaus baldam, teigia I. Oboleviča.

Pasak jos, lauko baldai turėtų būti patogūs ir kurti jaukią atmosferą. Jie turi atrodyti taip, kad vien pažvelgus norėtųsi prisėsti ar prigulti ir mėgautis ramybe. Geras to pavyzdys – pakabinamos kėdės ir hamakai, kuriuose galima atsiriboti nuo išorinio pasaulio. Prie jų tinka derinti švelnias, spalvingas pagalvėles – tam, kad būtų juntamas maksimalus komfortas.

Pasak „Pigu.lt“ interjero ekspertės, patogumo jausmą lauko erdvėse gali kurti švelnūs, aukštos kokybės baldai, didelės pagalvės, skėčiai, kurie padeda apsisaugoti ne tik nuo lietaus, bet ir saulės spindulių. Ugniai atsparūs lauko baldai kartu su židiniu gali sukurti ypač jaukią erdvę, pritaikytą šeimos poilsiui, vasaros šventėms ar tiesiog ramiems vakarams.

#3 Funkcionalumas

Vienos interjero tendencijos ateina ir išeina, kitos išlieka nuolat aktualios. Anot I. Obolevičos, paprastumas ir funkcionalumas visada yra svarbiausi baldų aspektai, todėl nereikėtų persistengti su dekoro elementais. Šiemet funkcionalumas yra bene aktualiausia savybė renkantis lauko baldus – jie turi būti lengvai perstatomi ir pritaikomi naujai aplinkai, priklausomai nuo šeimininko norų. Baldai taip pat turi būti lengvai transportuojami ir neužimti daug vietos juos sandėliuojant. O jei fizinės baldų savybės neleidžia jų lengvai perstatyti, svarbu, kad jie būtų atsparūs bet kokiam aplinkos poveikiui visais metų laikais.

#4 Ryškios spalvos

Interjero dizainerė atkreipia dėmesį, kad šiemet didelę reikšmę turi baldų spalvos, jos turi būti ryškios ir traukiančios akį. Populiariausios 2019 metų spalvos yra raudona, violetinė, mėlyna ir žalia, taip pat visos jų variacijos. Raudona spalva pripildys lauko erdvę energija, mėlyna ir violetinė suteiks ramybės ir harmonijos jausmą. Jei nemėgstate ryškių tonų, galite naudoti natūralias spalvas – rudą, pilką, juodą, tačiau tuomet rekomenduojama rinktis ryškių atspalvių pagalves ar kitas dekoracijas.

#5 Senovės dvelksmas

2019 metais retro stiliaus baldų populiarumas ir toliau auga. Tokie baldai buvo itin populiarūs dar pernai, šiemet tendencija nesikeičia. Pasak I. Obolevičos, retro baldai visuomet suteikia elegancijos sode ar terasoje. Be to, šie baldai dažniausiai yra pagaminti iš nerūdijančio plieno, o tai reiškia, kad jie visus metus gali stovėti lauke. Taip pat jais lengva priblokšti ir nustebinti – pavyzdžiui, supamoji kėdė puikiai papildys iš modernaus dizaino lauko baldų sukurtą aplinką.

Pranešimą paskelbė: Matas Noreika, UAB „Gravitas Partners“

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Netradicinėje ekspozicijoje – žinutė apie naujoviškus interjero sprendimus

Naujakuriams skirtame renginyje „Būsto mugė“ lankytojų laukia namų apdailos centro „Unideco“ pristatomi išbaigti netradiciniai vonios bei svetainės kambario interjerai. Visa ekspozicija sutalpinta į mažas, vos 15 kv.m. erdves, kuriose kūrybiškai panaudotos apdailos medžiagos, dominuoja ryškesni spalviniai ir tekstūriniai sprendimai. Originalaus stendo autorė dizainerė Agnė Ramonaitė pasakoja, kad drąsesnes idėjas galima pritaikyti kiekviename interjere, tačiau klientai […]

  Straipsniai »

„Ignitis grupė“ aukcione pardavė NT objektų už 446 tūkst. eurų

Tarptautinei energetikos bendrovei „Ignitis grupė“ priklausanti įmonė „NT Valdos“ spalio 17 d. įvykusiame aukcione pardavė du nekilnojamojo turto objektus Marijampolėje ir Trakuose, kurių bendra pardavimo kaina siekia 446 tūkst. eurų, įskaitant PVM. Aukcioną organizavo tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“. Sporto g., Marijampolėje, esantis pastatas buvo parduotas už pradinę 288 tūkst. eurų, įskaitant PVM, kainą. […]

  Straipsniai »
Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Kalnėnai pretenduoja tapti nauju miesto traukos centru

Į ekonominio bei socialinio gyvenimo avansceną įžengianti naujoji dabartinių trisdešimtmečių karta atsineša savo mentalitetą, kurį suformavo laisvos ir pasauliui atviros visuomenės gyvenimo principai. Jis pasižymi kitokiu požiūriu į save ir į kitus, bendravimo kultūra, savitais poreikiais, kurie apima visas sritis. Kompanijos „2L Architektai“ architektė Viktorija Kirejevaitė pastebi, kad urbanistikoje didėja prioritetas viešosioms erdvėms, šalia socialinės paskirties objektų formuojasi […]

  Straipsniai »
Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų NT projektų vystymo pristato vienijantį prekės ženklą „Homa“

Po 15 metų nekilnojamojo turto projektų vystymo viena didžiausių NT vystymo įmonių Lietuvoje pristato visą jos patirtį ir filosofiją vienijantį naują prekės ženklą „Homa“. Nuo 2007 m. nekilnojamojo turto vystymu užsiimanti komanda yra puikiai žinoma vilniečiams. Anksčiau vystomų projektų rėmuose prisistatyti linkusi komanda naujuose ir sparčiausiai augančiuose Vilniaus miesto miegamuosiuose bei centro rajonuose yra išvysčiusi […]

  Straipsniai »