2020 metų spalva „Lemonade“: Kai gyvenimas pasiūlo Jums citrinų, pasidarykite limonado!

2020 metų spalva „Lemonade“: Kai gyvenimas pasiūlo Jums citrinų, pasidarykite limonado!

Kompanijos „Tikkurila“ metų spalva „Lemonade“ (H300) įkūnija pozityvumą ir optimizmą. Kartu su 2020 m. spalvų kolekcija „Color Now“ ji skatina matyti šviesiąją gyvenimo pusę.

Spalvos „Lemonade“ (H300) pasirinkimą lėmė geltonos spalvos įsivyravimas drabužių kolekcijose ir interjere. Ji ryški ir švelni, stimuliuojanti ir rafinuota – nuostabiai tinka įprastos pilkos ir rusvai gelsvos spalvos vietai užimti. Visada kur nors galima išvysti šviesos blyksnį, visada egzistuoja pokyčių galimybė – tiek namuose, tiek visame pasaulyje. Spalva „Lemonade“ (H300) perteikia tą pačią teigiamą žinią, kaip ir 2019 metų spalva „Flamingo“ (K319).

Paverskite įprastas patalpas magiška erdve

 Drabužių dizainerė Laura Juslin ir architektė Lilli Maunula bendradarbiaudamos su kompanijos „Tikkurila“ spalvų eksperte Irina Hanhisalo išrinko metų spalvą ir sukūrė 2020 metų spalvų kolekcija „Color Now“.

„Mūsų koncepcija – paversti įprastus daiktus įdomiais ir naujais pasitelkus spalvas. Tereikia trupučio dažų, kad pabodusios, įprastos patalpos virstų magiška erdve. Nors spalvų kolekcija perteikia mados tendencijas, nesiekėme, kad ji būtų pernelyg rafinuota“, – sako Irina Hanhisalo.

 2020 m. spalvų kolekciją „Color Now“ sudarančių aštuonių spalvų paletė – ir nauja, ir įprasta. Sodrios ir tamsios spalvos kartu su vėsiomis ir gaiviomis spalvomis sukuria žaismingą visumą, įkvepiančią išbandyti stulbinančius ir įdomius spalvų derinius.

2020 m. spalvų kolekcija „Color Now“ – dizaino ir mados pasaulio atspindys

Dizainerių dueto „Juslin-Maunula“ požiūris į spalvas – išradingas ir drąsus. Šis duetas ieško naujų perspektyvų mados ir dizaino pasaulyje. Tinkamų spalvų derinių parinkimas – tarsi tinkamo „dažnio“ paieškos. Užuot pasirinkusios akivaizdžiai tinkamiausius spalvų derinius dizainerės nuolat nusiteikusios išbandyti naujus.

Kurdamos 2020 m. spalvų kolekciją dizainerės įkvėpimo sėmėsi dizaino ir mados pasaulyje – tiek pastarųjų dešimtmečių, tiek šių dienų.

„Iš 2020 m. spalvų kolekcijos mes negalėtume pašalinti nė vienos spalvos, nes visos pasirinktos spalvos sudaro darnią visumą“, – aiškina Juslin ir Maunula.

Dizainerės mano, kad kurti 2020 m. spalvų kolekciją „Color Now“ buvo verta. Galutinis rezultatas jas džiugina. „Mūsų dizaino filosofija puikiai dera su kompanijos „Tikkurila“ požiūriu į spalvas. Spalvos pliūpsnis ir truputis kūrybingumo – tai viskas ko reikia, kad įprastos patalpos ir kasdieniški objektai virstu išskirtiniais. Tą patį galima pasakyti ir apie dažus“, – sako dizainerės.

„Kai gyvenimas pasiūlo Jums citrinų, pasidarykite limonado!“ – šis posakis atskleidžia, kas įkvėpė kompaniją „Tikkurila“ 2020 metų spalva paskelbti spalvą „Lemonade“ (H300).

Semkitės įkvėpimo iš 2020 m. spalvų kolekcijos: www.tikkurila.lt. Vaizdo klipą rasite čia.  Spalvos pristatymo Lietuvoje renginio nuotraukas rasite čia.

Šiaurietiškas tvarumas

Kompanija „Tikkurila“ – Šiaurės šalių dažų rinkos lyderė, turinti dešimtmečius kauptą patirtį, siūlo savo klientams laiko ir atšiauraus klimato išbandytus aukščiausios kokybės gaminius bei paslaugas. Kompanija vykdo gamybą maždaug 10 šalių, apie 2 700 mūsų specialistų kuria tvarią ateitį užtikrinančius gaminius. 2018 m. kompanijos „Tikkurila“ pajamos sudarė 562 mln. eurų, akcijos kotiruojamos vertybinių popierių biržoje „Nasdaq Helsinki“. Lietuvoje kompanijai „Tikkurila“ atstovauja ir šio prekių ženklo gaminius platina UAB „Tikkurila“. 2020 m. balandį bendrovė minės savo veiklos 25 metų sukaktį. Šiaurietiška kokybė nuo 1862 m. – nuo pradžios iki pabaigos.

Pranešimą paskelbė: Rūta Labeikienė, UAB TIKKURILA

Rekomenduojame

„SBA Urban“ strategija: 400 mln. eurų investicijos, unikalios koncepcijos ir globali plėtra

„SBA Urban“ strategija: 400 mln. eurų investicijos, unikalios koncepcijos ir globali plėtra

SBA Grupės valdoma nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „SBA Urban“ (anksčiau – „Urban Inventors“) patvirtino naują ilgalaikę veiklos strategiją, kurioje numato plėtoti naujas, globalų potencialą turinčias investicijų į nekilnojamąjį turtą kryptis. Bendradarbiaujant su pasaulinio lygio architektais šiuo metu kuriamos inovatyvios koncepcijos, pagal kurias bus vystomi Baltijos šalyse įsigyti žemės sklypai. Per penkerius metus bendrovė planuoja […]

Apklausa: kiek lietuviams užtrunka įsirengti būstą ir persikelti į naujus namus?

Apklausa: kiek lietuviams užtrunka įsirengti būstą ir persikelti į naujus namus?

Beveik trečdalis (31 proc.) lietuvių mano galintys būstą įsirengti patys, ir tik kiek daugiau nei dešimtadalis (13 proc.) planuoja kreiptis į interjero dizainerius. 26 proc. naujakurių teigia atsisakantys profesionalių interjero konsultacijų, nes jos jiems per brangios. Šiuos lietuvių įpročius įsirenginėjant namus atskleidė darnios miestų plėtros ir statybų bendrovės „YIT Lietuva“ iniciatyva atliktas tyrimas. Interjero dizainerė […]

Baltijos šalių gyventojų apetitas naujam būstui nemažėja

Baltijos šalių gyventojų apetitas naujam būstui nemažėja

„Luminor“ banko atlikta Baltijos šalių šeimų, auginančių nepilnamečius vaikus, apklausa rodo, kad daugiau nei penktadalis šeimų planuoja įsigyti naują būstą per artimiausius 2–5 metus. Tačiau beveik pusė Lietuvos, Latvijos ir Estijos šeimų teigia, kad naujo būsto pirkimui trukdo per mažos šeimos pajamos arba nepakankamos santaupos pradiniam būsto paskolos įnašui sumokėti. „Luminor“ banko apklausos rezultatai rodo, […]

Kelių direkcija dalį savo paslaugų perkels į elektroninę erdvę

Kelių direkcija dalį savo paslaugų perkels į elektroninę erdvę

VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija (toliau – Kelių direkcija) dalį teikiamų paslaugų perkels į elektroninę erdvę. Šiuo tikslu bus kuriamas Elektroninių paslaugų portalas, kurio dėka Kelių direkcijos klientams greitai ir kokybiškai bus suteiktos paslaugos: vykdant darbus išduotas leidimas riboti eismą valstybinės reikšmės keliuose, suteiktas leidimas naudotis valstybinės reikšmės keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto […]