Nekilnojamojo turto (NT) pirkimas ilgą laiką buvo siejamas su gausybe dokumentų, susirašinėjimų ir nuolatinių skambučių. Tačiau technologijoms tobulėjant, vis daugiau klausimų galima išspręsti vienoje vietoje – per specialiai būsto pirkėjui sukurtą klientų portalą.
Pasak tokį portalą sukūrusios bendrovės „Realco“ IT projektų vadovės Erminos Kačinskienės, pernai ėmus šį įrankį naudoti, beveik visas būsto įsigijimo procesas tapo ne tik sklandesnis, bet ir kur kas patogesnis tiek klientui, tiek įmonei.
Viskas vienoje vietoje
Pasak E. Kačinskienės, kliento portalas – tarsi skaitmeninis būsto įsigijimo klausimų administravimo centras, veikiantis „vieno langelio“ principu. Jame po būsto rezervacijos asmeninį prisijungimą gavęs pirkėjas gali rasti visą reikalingą informaciją bei funkcionalumus, reikalingus būsto įsigijimo procese.
„Kliento portalas yra sujungtas su mūsų bendrovės naudojama verslo valdymo sistema (VVS), iš kurios automatiškai eksportuojami visi klientui reikalingi duomenys: sutartis, būsto techniniai parametrai, planai, netgi .dwg failai, kuriuos klientai gali naudoti, koreguodami buto planą ar planuodami baldų išdėstymą. Viskas yra sinchronizuojama realiu laiku, tad pirkėjui nebereikia ieškoti, kur papildomai kreiptis ar kam skambinti – viskas patogiai pasiekiama vienoje vietoje“, – sako E. Kačinskienė.
Pasak jos, tokia centralizuota sistema eliminuoja neapibrėžtumo ir nepakankamo informuotumo jausmą, dažnai lydintį NT pirkėją. Vietoje to, kad klausinėtų ir tikslintųsi dėl kiekvieno dokumento ar pažymos, klientas tiesiog prisijungia prie portalo ir iš karto mato pilną, nuolat atnaujinamą informaciją.
Automatiniai mokėjimai
Be visos aktualios informacijos, kliento portale yra ir kitų funkcionalumų. Pavyzdžiui, automatiniai mokėjimai, mokant avansą dalimis.
„Žmogus prisijungia ir mato visas jam priskirtas sutartis, mokėjimų grafiką, gali paspausti „mokėti“ ir automatiškai nukreipiamas į savo e-banką. Įmokos kodai taip pat automatiškai sugeneruojami mūsų sistemos, todėl eliminuojama žmogiškųjų klaidų rizika. Atlikus mokėjimą, žinia apie tai realiu laiku patenka į mūsų buhalteriją, o klientas sistemoje mato, kad mokėjimas atliktas“, – aiškina IT projektų vadovė.
Šis sprendimas ypač patogus pradinio įnašo skaidymui, kai 15 proc. suma dalijama į dalis per ilgesnį laikotarpį. Sistema automatiškai apskaičiuoja reikalingus mokėjimus ir pateikia visą jų istoriją, tad žmogui nebereikia pačiam sekti sumų rankiniu būdu ar baimintis, kad praleis mokėjimo terminą.
Sklandus bendravimas ir defektų valdymas
„Kiekvienas naujas mūsų vystomas projektas, vos gavus statybų leidimą, patenka į VVS sistemą, o jam sukuriamas atskiras tinklalapis. Statyboms įsibėgėjant, šiame tinklalapyje atsiranda vis daugiau informacijos: bendras projektas, butų skaičius, jų išplanavimas ir t. t. Kai būstai pradedami pardavinėti, informaciją apie kiekvieną rezervuotą būstą automatiškai mato visi mūsų vidinės sistemos naudotojai, o klientas, sudaręs preliminarią būsto pirkimo sutartį, gauna unikalų prisijungimo kodą prie jam skirto klientų portalo“, – sako E. Kačinskienė.
Portalas yra patogus įrankis ir vėliau, jau būstą įsigijus. Per jį pirkėjai gali pateikti pranešimus apie pastebėtus būsto defektus, patogiai pridėti defekto aprašymą bei atitinkamas nuotraukas.
„Mūsų NT priežiūros ir garantinės tarnybos skyrius iš karto gauna visą konkrečiam atvejui reikalingą informaciją – su nuorodomis į buto numerį, pirkimo datą, garantijos laikotarpį. Užduotis priskiriama atsakingam rangovui, o klientas per sistemą gauna laiškus apie gautos užklausos patvirtinimą, darbų eigą ir užbaigimą. Tai leidžia tiek klientui, tiek įmonei išvengti laiką eikvojančių skambučių ir komunikacinių nesusipratimų“, – pasakoja IT specialistė.
„Realco“ patirtis rodo, kad į bendrą verslo valdymo sistemą integruotas klientų portalas ne tik padėjo dar labiau optimizuoti įmonės vidinius procesus, bet ir ženkliai pagerino klientų patirtį.
„Kiekvienam mūsų klientui šis funkcionalumas reiškia daug mažiau rūpesčių, kur kas daugiau aiškumo bei greitą ir patogią prieigą prie visos aktualios informacijos. Mes taip pat nuolat tobuliname „vieno langelio“ principu veikiantį klientų portalą, kad viskas jame būtų pateikiama kuo efektyviau, paprasčiau ir intuityviau“, – apibendrina E. Kačinskienė.
Pranešimą paskelbė: Edgaras Batušan, Idea Prima
Dar prieš kelis dešimtmečius vynas Lietuvoje buvo skirtas tik išskirtinėms progoms, o šiandien tampa neatsiejama kultūros dalimi. Kelionės į Prancūziją, Italiją ar Ispaniją ne tik plečia skonių akiratį, bet ir formuoja naujus lietuvių įpročius – kultūringą vyno vartojimą ir kolekcionavimą. Ši kultūrinė kaita atkeliauja ir į gyvenamąsias erdves – prestižinis Vilniaus NT projektas „Žygimantų 12“ […]
Nacionalinė žemės tarnyba (NŽT) fiksuoja pozityvią tendenciją: vis daugiau matininkų, geodezininkų ir žemėtvarkos planavimo specialistų siekia dirbti atsakingai ir kokybiškai. Jie vis dažniau kreipiasi į NŽT norėdami pasikonsultuoti dėl sprendimų, o padarę klaidų – patys jas ištaiso nelaukdami, kol netikslumai bus pastebėti patikrinimų metu. „Savo darbe nuosekliai laikomės principo „ne bausti, bet padėti“. Suprantame, kad […]
Konkurencijos taryba, kaltinusi nekilnojamojo turto įmones karteliniu susitarimu, sulaukė griežtos teismo kritikos dėl paviršutiniško tyrimo, o „Capital“ vadovams tai buvo ilgas ir brangus kelias bandant įrodyti tiesą. Nors Regionų administracinis teismas panaikino „Capital Realty“ ir jos franšizės agentūroms skirtas baudas, pasitikėjimas institucija – tyrimų kokybe ir objektyvumu – gerokai susvyravo. Teismas konstatavo, kad vadinamosios kainų […]
Valstybinė darbo inspekcija (VDI) paskelbė pirmojo nacionalinio darbuotojų saugos ir sveikatos valdymo gerosios praktikos konkurso „DSS360°“ nugalėtojus. Pagrindinis titulas – „Saugos kultūros ambasadorius 2025“ – atiteko įmonei „Staticus“, pripažintai už nuoseklų saugos kultūros stiprinimą, darbuotojų įtraukimą ir novatoriškas iniciatyvas. Kaip pabrėžė LR vyriausiasis valstybinis darbo inspektorius Jonas Gricius, šis konkursas parodė, kad darbuotojų sauga yra […]
„Via Lietuva“ informuoja, kad pabaigus pirmo etapo Tarandės tunelio statybos darbus, pradedami antro etapo darbai, todėl nuo spalio 27 d. (pirmadienio) keičiasi eismo organizavimo tvarka – eismas abiem kryptimis vyks automagistralės Vilnius–Panevėžys (A2) dešine puse ir nebus nukreipiamas į lygiagrečiai esantį vietinį kelią. Prieš pradedant tunelio statybos darbus kairėje automagistralės pusėje, spalio 27 d. (pirmadienį) […]
Daugelis Europos šalių šiandien susiduria su ta pačia problema – nepakankamai efektyviai išnaudojamomis valstybės institucijų patalpomis. Perteklinis darbo plotas reiškia ne tik papildomas išlaidas už šildymą, priežiūrą ir energiją, bet ir prarastas galimybes investuoti į modernias, darbuotojų poreikius atitinkančias darbo vietas. Ši tendencija aiškiai matoma tiek vidurio Europoje, tiek Skandinavijos šalyse – net ten, kur […]