Didžiausius infrastruktūros projektus įgyvendinanti „Fegda grupė“ pajamas išaugino dvigubai, pelną – septynis kartus

Didžiausius infrastruktūros projektus įgyvendinanti „Fegda grupė“ pajamas išaugino dvigubai, pelną – septynis kartus

Viena didžiausių susisiekimo infrastruktūros įmonių Lietuvoje „Fegda grupė“ konsoliduotas įmonių grupės pajamas 2023 metais padidino daugiau nei du kartus – nuo 99 mln. EUR iki 218 mln. EUR, tuo tarpu grupės grynasis pelnas padidėjo nuo 3,5 mln. EUR 2022 m. iki 23 mln. EUR pernai. Sėkmingus rezultatus lėmė įmonių grupės valdymo modelio pertvarkymas, efektyvumo padidinimas, išaugusios įgyvendinamų projektų apimtys ir nauji įsigijimai.

UAB „Fegda grupė“ vadovas Gediminas Gribulis sako, kad 2023-ieji visai įmonių grupei tapo prisitaikymo prie sudėtingos geopolitinės aplinkos ir valdymo procesų pertvarkymo metais. 2022 m. įkurta „Fegda grupė“ suvienijo susisiekimo infrastruktūros įmones „Fegda“, „Tilsta“, ir „SRP projektas“, o 2023 m. įmonių grupę papildė įsigyta Alytaus kelių infrastruktūros bendrovė „Alkesta“.   

„2023 metais galutinai užbaigėme „Fegda grupės“ struktūros pertvarką, sustiprinome įmonių valdymą. Tai padėjo mums greičiau įveikti dėl Rusijos pradėto karo prieš Ukrainą patirtus verslo sukrėtimus, kurių buvo labai daug 2022-aisiais, kai, nepaisant pardavimo pajamų augimo, smarkiai krito mūsų pelnas. Pernai iš esmės pertvarkėme ir sustiprinome vidinius procesus, įmonių sinergiją, padidinome veiklos efektyvumą, savo konkurencingumą rinkoje ir tai padėjo mums pasiekti puikių rezultatų“, – sėkmingus „Fegda grupės“ 2023 m. rezultatus komentavo generalinis direktorius G. Gribulis.

Kaip vieną svarbiausių dedamųjų konsoliduotų įmonių grupės rezultatų augimui G. Gribulis įvardija gerokai išaugusias įgyvendinamų projektų apimtis.

Pernai „Fegda grupės“ įmonės įgyvendino „Via Baltica“ rekonstrukcijos, „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės vystymo projektus, užbaigė kelerius metus trukusias Nemuno bunų statybas, tęsė darbus rekonstruojant Klaipėdos jūrų uosto krantines, taip pat didino apimtis įgyvendinant infrastruktūros projektus privačiame sektoriuje (vėjo jėgainių parkų, energetikos ir kt.)

„Mūsų įgyvendinamų projektų apimtys išaugo keletą kartų, todėl kūrėme ir naujas darbo vietas – darbuotojų skaičius įmonių grupėje padidėjo nuo 800 iki 1300. Didelį postūmį tam suteikė ir Lietuvos valstybės strategija – perkančiųjų organizacijų „Via Lietuva“, „LTG Infra“ (Lietuvos geležinkeliai), Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos, Vidaus vandens kelių direkcijos, Krašto apsaugos ministerijai pavaldžių institucijų pernai pradėti įgyvendinti strateginiai susisiekimo infrastruktūros projektai“, – teigia „Fegda grupės“ vadovas G. Gribulis.

Vadovas pažymi, kad investicijos į susisiekimo infrastruktūros kūrimą ir atnaujinimą kuria didelę pridėtinę vertę Lietuvos valstybei – tai yra investicijos, kurios galiausiai sugrįžta per naujas darbo vietas, ekonomikos augimą, mokesčių surinkimą bei greitą ir efektyvią krašto gynybą.

„Mes labai vertiname galimybę prie to prisidėti. Po ilgo laiko Lietuvoje pagaliau tikrai jaučiame akivaizdų Lietuvos valstybės norą paspartinti infrastruktūros projektų įgyvendinimą kuriant ilgalaikę, stabilią ir efektyvią infrastruktūros plėtros bei gynybos strategiją, panaudojant tam visų Lietuvos įmonių, turinčių reikiamą patirtį šioje srityje, pajėgumus. Tai verčia pasitempti ne tik mus, bet ir mūsų konkurentus, nes Lietuvoje per daugiau nei 30 metų dar niekada nebuvo tiek daug vienu metu įgyvendinamų didelių infrastruktūros projektų, kaip yra numatyta artimiausiu laikotarpiu“, – teigia G. Gribulis.

2023 m. gegužę „Fegda grupė“ įsigijo restruktūrizuojamos Alytaus bendrovės „Alkesta“ kontrolinį akcijų paketą. Didžiausia susisiekimo infrastruktūros įmonė Pietų Lietuvoje „Alkesta“ sėkmingai integravosi į įmonių grupės sudėtį – įmonė pernai beveik du kartus padidino pardavimo pajamas, iškopė iš nuostolių ir 2023 metus baigė jau dirbdama pelningai.

„Fegda grupei“ taip pat priklauso penkios asfaltbetonio gamyklos Lietuvoje, tarp jų – ir pernai pastatyta nauja asfalto gamykla Vilniuje, galinti pagaminti 260 tonų asfalto per valandą.

Į gamybinių pajėgumų stiprinimą, naujų technologijų diegimą ir transporto parko atnaujinimą įmonių grupė šiemet planuoja investuoti daugiau nei 8 mln. EUR. Pasak „Fegda grupės“ vadovo, tai yra būtina siekiant išlikti konkurencingiems, norint kokybiškai ir laiku įgyvendinti didelės apimties projektus. „Vienas didžiausių mūsų prioritetų yra išlikti geriausiu darbdaviu savo sektoriuje – ir toliau sieksime mokėti darbuotojams didžiausius atlyginimus rinkoje“, – pažymi G. Gribulis.

Pranešimą paskelbė: Giedrė Buivydienė, Strateginės komunikacijos agentūra „Proto vėtra“

Rekomenduojame

NaudotosKnygos.lt
4 patarimai, kaip turėti gražų ir tvarkingą kiemą, prie jo dirbant mažiau

4 patarimai, kaip turėti gražų ir tvarkingą kiemą, prie jo dirbant mažiau

Gerai prižiūrimas kiemas dažnam asocijuojasi su daugybe ravėjimui, genėjimui ir laistymui praleistų valandų. Tačiau Akmenys.lt atstovas Ignas Endriukaitis šypsodamasis tikina, kad kankintis kieme tikrai nėra privaloma. Pasak jo, strategiškai planuodami ir priimdami teisingus sprendimus, galite sukurti itin jaukią kiemo erdvę, kurioje poilsis užims daugiau laiko nei jos priežiūra ir tvarkymas.  Geotekstilė piktžolių kontrolei Vienas didžiausių kiemo […]


Kultūros dieną Kaunas pasitinka su ypatinga ambicija: išduotas leidimas M. K. Čiurlionio koncertų centro statybai

Kultūros dieną Kaunas pasitinka su ypatinga ambicija: išduotas leidimas M. K. Čiurlionio koncertų centro statybai

Kaunas demonstruoja lyderystę įgyvendinant nacionalinės reikšmės projektus. Stadionas – sėkmingai funkcionuoja, netrukus bus atvertas ir pirmasis šalyje mokslo muziejus, o per artimiausius kelerius metus kairiajame Nemuno krante turi iškilti aukščiausių standartų kultūros renginių erdvė – M. K. Čiurlionio koncertų centras. Objektui išduotas statybos leidimas, ruošiamasi skelbti tarptautinį rangos konkursą. Unikalus architektūros kūrinys „Simboliška, kad su […]


Karinio miestelio Šiauliuose statybos baigtos – tai vertybinis objektas tiek EIKA grupei, tiek visai Lietuvai

Karinio miestelio Šiauliuose statybos baigtos – tai vertybinis objektas tiek EIKA grupei, tiek visai Lietuvai

2022 m. IV-ą ketvirtį pradėtos karinio miestelio Šiauliuose statybos baigtos ir jau atiduotos į Lietuvos Respublikos Krašto apsaugos ministerijos rankas. Projektą įgyvendino UAB EIKA grupei priklausančios įmonės UAB „Partnerystės projektai keturi“ ir UAB „Samogitia miestelis“. Netrukus 7,8 ha teritorijoje įsikurs vienas jauniausių kariuomenės vienetų – „Žemaitijos“ brigados Kunigaikščio Marginio pėstininkų batalionas. Bataliono dydžio karinio miestelio […]


Senos statybos daugiabučių griovimas: kas lauktų šio nekilnojamojo turto savininkų?

Senos statybos daugiabučių griovimas: kas lauktų šio nekilnojamojo turto savininkų?

Advokatų kontoros „Marger“ vyresnysis teisininkas, advokatas Egidijus Matonis Visuomenėje verda diskusijos dėl gyventojų atsakomybės už jiems priklausančius statinius bei dėl to, ką daryti su senos statybos daugiabučiais pastatais. Svarstoma apie nedidelės dalies daugiabučių namų, kurie yra avarinės būklės, griovimą. Kas lauktų šio nekilnojamojo turto (NT) savininkų bei kaip teisiškai galėtų būti išspręstas šis NT rebusas? […]


Balandžio pabaigoje Vilniuje vyks pagrindinė šalies statybų sektoriaus paroda „Resta 2024“: ko tikėtis joje šiemet?

Balandžio pabaigoje Vilniuje vyks pagrindinė šalies statybų sektoriaus paroda „Resta 2024“: ko tikėtis joje šiemet?

Paskutinį balandžio savaitgalį, 25–27 d., LITEXPO parodų ir kongresų centras, kaip ir kasmet, vėl pakvies į svarbiausią šalyje statybų sektoriaus temoms dedikuotą parodą – „Resta 2024“. Pirmą kartą surengta dar 1994-aisiais, „Resta“ per 30 metų ženkliai išaugo, sustiprėjo ir dabar yra vienintelė specializuota statybų tematikos paroda Baltijos šalyse, pelniusi pasaulinės parodų verslo asociacijos UFI pripažinimą. […]


Įsibėgėja kelio Molėtai-Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst. tonų senos kelio dangos

Įsibėgėja kelio Molėtai-Utena rekonstrukcija: išardyta 15 tūkst. tonų senos kelio dangos

Kovo pradžioje „Via Lietuva“ inicijuoti blogiausios šalyje kokybės magistralinio kelio A14 Vilnius-Utena rekonstrukcijos darbai įgauna pagreitį. Per mėnesį netoli 30 km siekiančioje atnaujinamo kelio atkarpoje jau atlikta 70 proc. visų paruošiamųjų darbų, išardyta 10 km ilgio betoninio kelio atkarpa.  Kovo 7 dieną kelio rekonstrukcijos darbai vienu metu buvo pradėti keliose Molėtai-Utena kelio vietose. Šiuo metu […]